راهپیمایی ۲۲ بهمن سرمایه‌ای برای مسئولان محلی است

سرپرست شهرداری تیران گفت: وحدت و انسجام در شهرها و روستاهای سراسر کشور به وضوح در روز ۲۲ بهمن قابل مشاهده بوده و همین حرکت‌ها سرمایه‌ای برای مسئولان محلی است.

رضا ناهی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به همت و اراده منسجم ملت ایران در بیش از چهار دهه گذشته، اظهار کرد: این مجاهدت‌ها همچنان ادامه دارد و در هر مقطعی نسل‌های جدید نقش خود را ایفا خواهند کرد.

وی افزود: ملت ایران تمام اراده خود را برای پرفروغ بودن این کشور در دنیا به کار گرفته‌اند و از هیچ ابرقدرت، تهدید و تحریمی هراس ندارند.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: مسیر پیشرفت با وجود نارسایی‌ها، مشکلات و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تداوم خواهد داشت و تاکنون بخش‌های زیادی از آن را شاهد بوده‌ایم. ناامیدی بدترین مانع برای پیشرفت است و نباید اقدامات مسئولان منجر به ناراحتی و ناامیدی شود.

ناهی تلاش مسئولان شهری برای خدمت به مردم مهم دانست و تصریح کرد: اقداماتی که مدیریت شهری در رفع نگرانی و چالش‌های شهر انجام می‌دهد، زمینه‌ساز توسعه شهر و در راستای اهداف کلان ملی است که در یک شهر جلوه‌ساز می‌شود.

وی رضایتمندی مردم را سرمایه‌ای بزرگ برای نظام خواند و تاکید کرد: خوش رفتاری، عدالت‌محوری، گره‌گشایی از مشکلات و آینده‌نگری سرلوحه فعالیت مسئولان و کارکنان شهرداری است و تمام توان خود را برای خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی به کار خواهیم گرفت.

سرپرست شهرداری تیران از شهروندان درخواست کرد تا با حفظ وحدت کلمه، گذشت، مهربانی و همدلی به مدیران و مسئولان کمک کنند تا زمینه‌های خدمت‌رسانی را هموار کنند تا حواشی بر اصل تأثیر نگذارد.

ناهی وفاق، همدلی و سجایای اخلاقی میان مردم این دیار را شایسته تقدیر و خدمتگزاری دانست و گفت: ویژگی‌های نهفته در منش اخلاقی شهروندان تیران کم‌نظیر و مایه دلگرمی مسئولان در خدمت‌رسانی است.

وی افزود: مدیریت شهری در این ایام با آذین‌بندی شهر و برگزاری رویدادهای فرهنگی تلاش در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و گرامیداشت این ایام داشت.

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به تجلی همبستگی ملی در روز ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق بارز همبستگی و اتحاد ملی به‌شمار می‌رود که سرمایه اجتماعی نظام و کشور است.

ناهی با بیان اینکه همدلی و اتحاد ملت قادر به شکست توطئه دشمنان و بدخواهان است، ‬ادامه داد: وحدت و انسجام در شهرها و روستاهای سراسر کشور به وضوح در این روز قابل مشاهده بوده و همین حرکت‌ها سرمایه‌ای برای مسئولان محلی است.

کد خبر 638595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.