دفترچه عوارض و لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شورای ششم شهر ساری بررسی بودجه و عوارض شهرداری ساری را در دست بررسی دارد.

پرویز شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهارمین جلسه از سلسله جلسات بررسی دفترچه عوارض و بهای خدمات و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری شهرداری در شورای اسلامی شهر ساری با محوریت کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه که تمام اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارشناسان ذی‌ربط شهرداری حضور داشتند، بخش‌های دیگری از دفترچه عوارض از جمله نحوه وصول عوارض، اهرم‌های اجرایی وصول، راهکارهای تسهیل شرایط پرداخت عوارض و جرایم و محاسبه و ارزیابی بهای خدمات در راستای توجه به اقشار آسیب‌پذیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: در جلسه‌های پیشین نیز، موضوع درآمدهای ناشی از قانون درآمد پایدار، درآمدهای اجتماعی، بهای خدمات و درآمدهای مؤسسات انتفاعی، عوارض بر تبلیغات محیطی، عوارض پسماند واحدهای تجاری، بهداشتی و بیمارستانها و حق انتفاع از بهره برداری موقت (سازه‌های موقت عرضه محصولات کشاورزی، گل و گیاه و کارواش) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جلسات بررسی دفترچه عوارض و لایحه بودجه سال آینده شهرداری ساری که از هشتم بهمن آغاز شده است، تا بیست‌ویکم این ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، ساری به عنوان مرکز استان مازندران حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۳۱۰ هزار نفر انها در شهر ساری زندگی می‌کنند.

کد خبر 638585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.