تصویب کلیات دفترچه عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری آمل

رئیس شورای اسلامی شهر آمل از تصویب کلیات دفترچه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۲ شهرداری و سازمان‌های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد محمدی در جلسه بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۲ شهرداری و سازمان‌های تابعه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع)، اظهار کرد: به برکت این ایام امیدواریم بتوانیم بهترین تصمیم را برای تعالی شهر بگیریم و در مسیر اجرا و تحقق آن در مقابل مردم سربلند باشیم.

وی افزود: با توجه به لزوم تصویب دفترچه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۲ شهرداری حداکثر تا پانزدهم بهمن ماه هر سال، این لایحه در جلسات متعدد و مستمر در راستای جامع نگری، در نظر گرفتن اقتصاد شهری و توجه به درآمدهای پایدار بررسی شد که در نهایت با موافقت اعضای شورا کلیات آن به تصویب رسید تا پس از سیر مراحل قانونی و تائید هیئت تطبیق فرمانداری به اطلاع عموم برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده شهرداری آمل در جلسات متعدد با حضور مدیران شهرداری و نیز اعضای شورای اسلامی شهر بررسی شده است، تصریح کرد: بودجه فعلی با شرایط اقتصادی جامعه مطابقت خواهد داشت و ظرفیت‌های مختلف در آن دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم برای سال آینده برنامه‌های ویژه را در شهر آمل اجرا کنیم، تصریح کرد: اجرای پروژه‌هایی که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد، هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل است.

محمدی گفت: امیدوارم با تعامل شورا و شهرداری و تصویب تعرفه عوارض سال ۱۴۰۲ در راستای مشکلات حوزه شهری گام‌های مؤثری برداشته شود و سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه‌های عمرانی و شهرسازی رقم بزنیم.

کد خبر 638584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.