امیرعبداللهیان نیکاراگوئه را به مقصد ونزوئلا ترک کرد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفرش به آمریکای لاتین پس از دیدار و گفت‌وگو با مقامات نیکاراگوئه راهی ونزوئلا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان که در رأس هیئتی و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات نیکاراگوئه به ماناگوآ سفر کرده است، پس از دیدار و گفت‌وگو با مقامات این کشور و در ادامه سفرش به آمریکای لاتین ماناگوآ را به مقصد کاراکاس پایتخت ونزوئلا ترک کرد.

وی در این سفر با «دانیل اورتگا» رئیس جمهور نیکاراگوئه، «دنیس مونکادا» وزیر خارجه، رئیس مجلس نمایندگان و دیگر مقامات دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر خارجه و هیئت همراه همچنین از پالایشگاه رویای آرمانی سیمون بولیوار بازدید و با مقامات تیم اقتصادی دولت نیکاراگوئه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرتضی محمودوند نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، عیسی کاملی دستیار وزیر ور مدیرکل آمریکا، علی چگنی مدیرکل دفتر دیپلماسی اقتصاد مقاومتی، عبدالله نکونام قدیری معاون سخنگو و مدیرکل دیپلماسی رسانه‌ای، مجتبی بنی اسدزاده دستیار وزیر در امور اجرایی و رضا نظرآهاری مشاور وزیر حسین امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 638565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.