فعالیت شهر رویاها، تله‌سیژ ناژوان و تله‌کابین صفه در «روز پدر»

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مراکز تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهر رویاها در روز شنبه پانزدهم بهمن‌ به مناسبت ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت «روز پدر» میزبان شهروندان و گردشگران است.

به گزارش ایمنا، سعید ساکت ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر اظهار کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان با داشتن ظرفیت‌های بدیع تفریحی و گردشگری کلان‌شهر اصفهان در عرصه ابرسازه‌های تفریحی، به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت «روز پدر»، با مجموعه‌های شهر رویاها و تله‌سیژ ناژوان، در روز شنبه میزبان گردشگران و شهروندان است.

وی با اشاره به آمادگی کامل اماکن تحت مدیریت این شرکت برای میزبانی از گردشگران در روز شنبه پانزدهم بهمن‌ افزود: مجموعه تله‌کابین صفه در این روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ و همچنین بولینگ صفه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین مردم می‌توانند در روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ با مراجعه به مجموعه شهربازی شهر رویاها از خدمات تفریحی و گردشگری این مجموعه بهره‌مند شوند.

کد خبر 638551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    خانم ها می تونندبیاند