تصادف مرگبار در محور آستارا _ اردبیل/ راننده پراید در دم جان باخت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا از تصادف مرگبار خودروی پراید با کامیون بنز در محور آستارا _ اردبیل خبر داد و گفت: در این حادثه، راننده ۳۷ساله پراید در دم جان باخت.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تصادف پراید با کامیون بنز در جاده آستارا _ اردبیل مابین راه‌آهن و سه‌راه شالیزار، در ساعت ۱۷:۰۷ عصر امروز _ پنجشنبه سیزدهم بهمن‌ _ اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر پایگاه صیادلر برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه به‌علت شدت برخورد خودروی پراید با کامیون بنز، راننده (مرد) ۳۷ساله خودروی پراید در دم جان باخت و توسط نیروهای هلال‌احمر رهاسازی و به سردخانه منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حدود یک ساعت طول کشید، اضافه کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

حیدرزاده به شهروندان و مسافران توصیه کرد: با توجه به فصل بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان به‌منظور جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، قوانین را رعایت و با سرعت مجاز حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پنج امدادگر آموزش‌دیده هلال‌احمر به همراه یک خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر شهرستان آستارا، برای ارائه کمک به حادثه‌دیدگان و در راه‌ماندگان احتمالی در محور آستارا _ اردبیل، ۲۴ساعته در حال آماده‌باش هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا ادامه داد: شهروندان و مسافران در هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس بگیرند و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 638541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.