وظیفه داریم شنوای مسائل و پیگیر مشکلات حوزه‌های اقتصادی و صنعت باشیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه تولید در کشور حرکت رو به جلو و رو به رشدی دارد و ما وظیفه داریم شنوای مسائل و پیگیر مشکلات حوزه‌های اقتصادی و صنعت باشیم.

سید رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه با فعالان اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرستان نایین به‌لحاظ قدمت صنعتی و تاریخی موقعیت بسیار خوبی دارد و واحدهای موثری در حوزه کاشی، قطعات خودرو و صنایع مختلف در این شهرستان مستقر شده‌اند.

وی در ادامه گفت: فرصتی شد تا با فعالان اقتصادی شهرستان نایین گفت‌وگویی شکل گیرد و مقرر شد که در روز چهارشنبه در قالب میز خدمت، جلسه‌ای با حضور نماینده اینجانب برگزار و مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان نایین بررسی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: خوشبختانه تولید در کشور حرکت رو به جلو و رو به رشدی دارد و ما وظیفه داریم شنوای مسائل و پیگیر مشکلات حوزه‌های اقتصادی و صنعت باشیم.

به گزارش ایمنا، سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عصر امروز _ پنجشنبه سیزدهم بهمن‌ _ پس از حضور در نایین به غبارروبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان پرداخت و پس از آن در جلسه‌ای کوتاه با فعالان اقتصادی و نمایندگان حوزه‌های گوناگون صنعت و تولید به گفت‌وگو پرداخت. وی در این جلسه، صمت را حل‌کننده مشکلات تولید و حامی صادرات نسبت‌به واردات عنوان کرد.

فاطمی امین پیش از این در شهرستان خوروبیابانک حضور یافت و از مجتمع معدنی پتاس شهرستان خوروبیابانک، تامین‌کننده یک‌چهارم نیاز پتاس کشور، بازدید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز پس از شهرستان خوروبیابانک، به شهرستان نایین سفر کرد و در جلسه‌ای، به گفت‌وگو با فعالان اقتصادی پرداخت.

کد خبر 638540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.