درمانگاه فرهنگیان شهرستان نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان شهرستان نجف‌آباد در دومین روز از چهل و چهارمین دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال سلمانی امروز _پنجشنبه سیزدهم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان شهرستان نجف‌آباد در دومین روز از چهل و چهارمین دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع به همراه رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش نجف‌آباد و مجمع خیرین این شهرستان برگزار شد.

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم ضمن تبریک ایام میلاد باسعادت امام علی (ع) و دهه مبارک فجر اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت مردمی و خدمتگزار، توسعه مراکز رفاهی، تفریحی و کلینیک‌های فرهنگیان استان در دستور کار قرار دارد.

وی همزمان با بهره‌برداری ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان شهرستان نجف‌آباد، افزود: مجموع آموزش و پرورش استان در تلاش است تا خدمات بیشتر و مطلوبی را به جامعه بزرگ فرهنگیان اصفهان ارائه دهیم.

گفتنی است؛ فاز دوم این پروژه در سال ۹۲ شروع و کلنگ‌زنی شد؛ درمانگاه فرهنگیان شهرستان نجف‌آباد با زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۰۰ متر، در پنج‌طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال جهت خدمات‌رسانی به فرهنگیان در طبقات عمومی، تخصصی، فیزیوتراپی و دندانپزشکی در شهرستان نجف‌آباد افتتاح شد.

کد خبر 638493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.