۲ دستگاه خودرو سرقتی در خمینی‌شهر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف دو دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری دو سارق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم، مأموران گشت کلانتری ۱۳ خمینی‌شهر حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر که در حال اوراق کردن دو دستگاه خودرو بودند مشکوک و برای بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از بررسی خودروها و استعلام به عمل آمده مشخص شد خودروهای موردنظر سرقتی بوده که بلافاصله مأموران اقدام به دستگیری متهمان و انتقال آن‌ها به کلانتری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که از سارقان سابقه‌دار بودند در تحقیقات اولیه انجام شده به سرقت این خودروها اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و سوئیچ مخفی از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کرده و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 638474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.