به صفر رساندن تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای آرمان ماست

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان گفت: به صفر رساندن تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای آرمان ماست که برای تحقق آن باید تلاش کنیم و هرچه می‌توانیم آحاد مردم را در این مسیر آگاه سازیم زیرا که بر اساس آموزه‌های الهی می‌دانیم، نجات جان یک انسان هم برایمان همچون حیات‌بخشی به‌کل انسان‌هاست.

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت ایام‌الله بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: کسب مجدد رتبه اول در ارزیابی عملکرد شش‌ماهه ادارات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان یکی از اتفاقات خوبی بود که رقم خورد.

وی اضافه کرد: به صفر رساندن تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای آرمان ماست که برای تحقق آن باید تلاش کنیم و هرچه می‌توانیم آحاد مردم را در این مسیر آگاه سازیم زیرا که بر اساس آموزه‌های الهی می‌دانیم، نجات جان یک انسان هم برایمان همچون حیات‌بخشی به‌کل انسان‌هاست.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان از تلاش راهداران از بازگشایی تمامی محورهای برف‌گیر حوزه استحفاظی شهرستان کاشان خبر داد و اضافه کرد: منظر آرایی و ایجاد هره خاکی در مقاطع پرتگاهی مسیر روستای سرنج تا زیرگذر شهدای گمنام واقع در محور بزرگراهی مشهد اردهال-کاشان ازجمله کارهای بود که انجام شده است.

آقایی ادامه داد: جلسات رصد تصادفات شهرستان کاشان در فرمانداری شهرستان پیگیری می‌شود و بازدید مشترک از پایانه مسافربری شهرستان کاشان و آموزش توسط معاونت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و کارشناسان پلیس‌راه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه رصد تصادفات راه‌های برون‌شهری با حضور معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، فرماندهان پلیس‌راه آزادراه کاشان _ اصفهان و قم _ کاشان، مسئولان آزادراه، سازمان آتش‌نشانی و هلال‌احمر در محل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان صورت گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان افزود: عملیات شن و نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان کاشان و همچنین گشت زمستانی و عملیات شن و نمک‌پاشی محور قزاآن توسط راهداران انجام می‌شود.

آقایی با اشاره به بازدید دوره‌ای شهرستان، ادارات صمت، میراث فرهنگی، بهداشت، نفت و ستاد اقامه نماز از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای تاکید کرد: در بعضی مواقع برف شدید و عملیات شبانه‌روزی برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی محور کامو _ قهرند توسط راهداران انجام می‌شود. همچنین عملیات خط‌کشی، محور اردهال (از پل راوند تا مشهد اردهال)، محور روستایی استرک _ جوشقان، محور روستایی نشلج محور کاشان _ قمصر به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: اجرای عملیات خاک‌ریزی در محل تقاطع استرک با محور کاشان-مشهد اردهال جهت ایمن‌سازی تقاطع انجام شده است و پاک‌سازی و نظافت حریم در محور قدیم کاشان-قم نیز صورت گرفت، همچنین آشکارسازی و هدایت ترافیکی محور اردهال جهت خط‌کشی مسیر توسط راهداران انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان با اشاره به اجرای روکش آسفالت بخشی از تقاطع روستای استرک-جوشقان اضافه کرد: اصلاح طرح هندسی تقاطع به شکل میدان با مشارکت و همکاری بخشدار محترم بخش مرکزی کاشان و نیز لکه‌گیری محور روستایی قه و سار انجام شد و نیز تعویض لوله آبرو محور آب شیرین جاده قدیم قم _کاشان صورت گرفته است.

آقایی در پایان از نیاز به تعداد سه نفر نیروی کار (یک نفر راننده کامیون و دو نفر اپراتور لودر) جهت استخدام در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان خبر داد.

کد خبر 638457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.