انتقاد مدیر فیورنتینا از یووه، بارسا و تورینو

مدیر باشگاه فیورنتینا از انتقادهای رسانه‌ای نسبت به تیمش، فسادهای مالی و پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای بازیکنش دلخور شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، روکو کومیسو، مدیر باشگاه فیورنتینا اعتراف کرده که درخواست سوفیان امرابات برای جدایی از این تیم و پیوستن به بارسلونا دردناک بوده است.

مدیر باشگاه فیورنتینا در روز پایانی نقل و انتقالات با پیشنهادی از جانب باشگاه بارسلونا روبرو شد. اگرچه هم کاتالان‌ها و هم آمرابات راضی به انتقال بودند، اما باشگاه فیورنتینا اعلام کرد که با توجه به پیشنهاد تیم اسپانیایی حاضر به فروش بازیکنش نیست.

فیورنتینا در آخرین بازی خود با نتیجه دو بر یک از سد تورینو گذشت و موفق شد یک گام دیگر در کوپا ایتالیا پیش برود. آنها در نیمه نهایی در ماه آوریل با کرمونزه دیدار می‌کنند که شب گذشته موفق شد آ اس رم را حذف کند.

در مسابقه آخر بنفش‌ها، امرابات از روی نیمکت بازی را دنبال کرد و با استقبال تماشاگران نیز روبرو شد. این در حالی است که وی در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی سعی داشت راهی بارسلونا شود.

مدیر باشگاه فیورنتینا راجع به درخواست جدایی آمرابات گفت: شنیدن درخواست جدایی آمرابات برای ما دردناک بود. ما انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم و یک ماه پیش هم اعلام کرده بودیم که بازیکنان ما برای فروش نیستند. دقیقاً اشاره من به آمرابات بود.

او سپس با صحبت‌های خود حمله مستقیمی به مدبر باشگاه تورینو نیز انجام داد و ادعا کرد که وی که یک امپراتوری رسانه‌ای شامل روزنامه‌های ورزشی را اداره می‌کند.

کومیسو اظهار کرد: در ایتالیا مردم دوست دارند زیاد حرف بزنند و خیلی کم کار کنند. وقتی روزنامه‌هایی همچون گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلا سرا و کوریره فیورنتینا متعلق به شخص خاصی است که حامی باشگاه تورینو است، مشخص است که مقالات احمقانه ای نیز چاپ خواهد شد. آنها باید از این بابت شرمنده باشند.

مدیر باشگاه فیورنتینا گفت: من صاحب هیچ روزنامه‌ای در ایتالیا نیستم، اما این درست نیست کسی که صاحب یک باشگاه است بتواند علیه تیمی که قرار است در زمین بازی کند در رسانه‌ها انتقاد کند. فراموش نکنید، همه چیزهایی که چند سال پیش گفتم در فوتبال ایتالیا قرار است اتفاق بیفتد، اکنون اتفاق افتده است. فوتبال آسیب دیده و تیم‌هایی مانند یوونتوس هستند که به قوانین مالی پایبندی ندارند.

کد خبر 638433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.