ستاره فرانسوی به رکورد بکهام رسید

مهاجم فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد موفق شد به رکورد اسطوره این باشگاه، دیوید بکهام برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنتونی مارسیال با گلزنی در نیمه نهایی جام اتحادیه تعداد گل‌های خود را به عدد ۸۵ رساند و با رکورد دیوید بکهام برابری کرد.

مهاجم فرانسوی منچستر یونایتد در شب پیروزی دو بر صفر تیمش برابر ناتینگهام فارست در اولدترافورد در دقیقه ۷۳ دروازه حریف را باز و به شیاطین سرخ کمک کرد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی ۵ گله راهی فینال شوند. یونایتد در فینال در استادیوم ومبلی لندن به مصاف نیوکاسل خواهد رفت.

مارسیال که در نیمه دوم به همراه رشفورد و جیدون سانچو توسط اریک تن هاگ به بازی فرستاده شد، تنها ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشت تا با گل خود به رکورد مهم گل‌های بکهام در منچستریونایتد برسد. مارسیال در حال حاضر در فهرست بهترین گلزنان تاریخ یونایتد در رده بیست و پنجم قرار دارد.

تن هاگ در نشست خبری پس از بازی به تمجید از مارسیال پرداخت و در جمع خبرنگاران گفت: شما همیشه به بازیکنانی با ویژگی‌های مختلف در یک تیم نیاز دارید تا بسته به نوع بازی تفاوت‌ها را رقم بزنند. آنتونی مارسیال می‌تواند با هوشمندی برای خود و بازیکنان دیگر موقعیت‌های خوبی خلق کند. ما امیدواریم که او در همه بازی‌ها برای ما در دسترس باشد و اگر این طور باشد او می‌تواند بسیار موفق‌تر باشد.

مارسیال امیدوار است با گلزنی در این بازی در بازی روز شنبه برابر کریستال پالاس در لیگ نیز در ترکیب اصلی تن هاگ قرار داشته باشد.

کد خبر 638430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.