غبارروبی گلستان شهدا و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر

مسئول مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان اصفهان برنامه‌های دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

سرهنگ روح‌الله معظم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و در تشریح برنامه‌های باشگاه مقاومت اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر باشگاه مقاومت و مرکز تربیت‌بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان شامل جشنواره فرهنگی، ورزشی فدایان ولایت ویژه پایوران سپاه استان با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از پایوران سپاه استان که در هفت رشته ورزشی طناب‌کشی، مچ‌اندازی، چوب‌کشی، دارت، طناب‌زنی، آمادگی جسمانی و هفت‌سنگ مهارتی به میزبانی لشکر ۱۴ امام حسین امروز برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی بسیج در بیش از ۱۰ رشته ورزشی در نواحی فلاورجان، گلپایگان و ناحیه امام صادق (ع) در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود. همچنین مسابقات ورزشی مختلف در سطح نواحی بسیج مقاومت استان همانند سال‌های گذشته در بیش از ۲۰ رشته ورزشی در بخش خواهران و برادران انجام خواهد شد.

معظم افزود: رقابت‌های کاراته جایزه بزرگ بسیج ویژه نواحی مقاومت بسیج سپاه استان نیز امروز _پنجشنبه سیزدهم بهمن‌ماه_ در بخش برادران و روز جمعه _چهاردهم بهمن‌ماه_ در بخش خواهران به میزبانی مقاومت بسیج لنجان و با حضور بیش از ۹۰۰ کاراته کار برگزار می‌شود.

غبارروبی گلستان شهدا مطابق با سال‌های گذشته

مدیرعامل باشگاه مقاومت با تشریح سایر برنامه‌های دهه مبارک فجر تصریح کرد: همایش‌های دوچرخه‌سواری و رژه موتورسواران در سطح پایگاه‌ها و نواحی مختلف بسیج سپاه استان اصفهان ویژه دهه فجر به همراه پیاده‌روی‌های عمومی و خانوادگی در سطح استان نیز در دستور کار خواهد بود.

وی گفت: جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی در سطح مراکز مقاومت بسیج استان در بخش خواهران، تشکیل و آماده‌سازی شده است و نیروهای بسیج طلاب سپاه استان اصفهان به استان مازندران و شهرستان رامسر در چهار رشته ورزشی اعزام می‌شوند.

سرهنگ معظم تصریح کرد: برگزاری مسابقات جنگی ویژه پایوران سپاه استان با حضور بیش از صد ورزشکار منتخب برگزار خواهد شد و برنامه غبارروبی گلستان شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر توسط جامعه ورزش بسیج مطابق با سال‌های گذشته در ایام دهه فجر با حضور ورزشکاران و مربیان ورزشی بسیج انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام ورزشکاران و آحاد ورزش دوست جامعه به ویژه بسیجیان دعوت می‌کنیم در راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم بیایند و این دهه مبارک را جشن بگیرند.

کد خبر 638372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.