اطفای حریق کارگاه ساخت روغن صنعتی ۶ ساعت به طول انجامید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به آتش‌سوزی در کارگاه ساخت روغن و انبار آن، گفت: اطفای این حریق گسترده بیش از شش ساعت به طول انجامید.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۰۹ روز گذشته _چهارشنبه دوازدهم بهمن_ در تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی، آتش‌سوزی در کارگاه ساخت روغن و انبار آن واقع در اتوبان شهید اردستانی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های امدادونجات به محل حریق، ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان با اطفاییه‌های سنگین، فوق سنگین، خودروی حامل دستگاه تنفسی، آب‌رسان و مدیران ارشد عملیاتی به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آتش‌نشانان در لحظه اولیه حضور در محل حریق با انباری بزرگ از بشکه‌های روغن و سقف در حال ریزش مواجه شدند که در آتش می‌سوخت.

وی افزود: آتش‌نشانان با محاصره آتش از جهت‌های مختلف، سعی در اطفای حریق کردند و با تلاش بسیار زیاد از سرایت شعله به کارگاه ساخت MDF که در مجاورت این کارگاه قرار داشت، جلوگیری کردند، از این رو اطفای حریق در کارخانه روغن صنعتی بیش از شش ساعت به طول انجامید.

کد خبر 638315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.