برگزاری ۱۲۳ عنوان در دهه فجر/ افتتاح ۶۰ پروژه در شهرستان

فرماندار بویین میاندشت گفت: به مناسبت دهه فجر، ۶۰ پروژه با اعتبار ۵۷۷ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت چهل‌وچهارمین بهار پیروزی انقلاب و تبریک میلاد امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: دهه فجر انقلاب فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب در طول این ۴۴ سال اخیر است.

وی افزود: بهمن‌ماه صفحه‌ای زرنگار از حرکت پرشور ملت عدالت‌خواه ایران در تاریخ مبارزه و مقاومت دربرابر استبداد رژیم ستم‌شاهی است و این پیروزی بزرگ به بهای خون شهدای والامقام و با جانفشانی اقشار انقلابی و مجاهد ایران در بهمن‌ماه ۱۳۵۷ رقم خورد.

فرماندار بویین میاندشت گفت: در کتاب طلایی انقلاب، دستیابی به سه آرمان جاودانه «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» ثبت شد و اکنون ملت ایران در سایه مقام معظم رهبری ایستادگی و مقاومت دارد و به مرحله‌ای از ثبات و کمال رسیدیم که هیچ قدرتی نمی‌تواند به اصول و اصل و اساس انقلاب آسیب برساند، و استکبار جهانی هر روز جلوه‌های تازه‌ای از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نظاره‌گر است.

معصومی با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۱۲۳ عنوان برنامه با محوریت جهاد تبیین و تاکید بر ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان بویین میاندشت برگزار می‌شود، افزود: ۶۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و زیرساختی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد امام راحل (ره) با عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و یاد شهیدان انقلاب، و همچنین آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ انقلاب اسلامی است.

فرماندار بویین میاندشت با تاکید بر نقش حضور مردم شهرستان بویین میاندشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه گفت: مردم با حضور گسترده و مستحکم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق می‌کنند.

کد خبر 638248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.