سیامک قلیچ‌خانی اخراج شد/ سرپرست سپاهان کارت‌زرد گرفت+فیلم

جنجال و درگیری لفظی میان اعضای دو تیم سپاهان و گل‌گهر به اخراج سیامک قلیچ‌خانی مدیررسانه گل‌گهر و دریافت کارت‌زرد توسط رضا فتاحی سرپرست سپاهان منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه_ در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار تا پایان نیمه‌اول با برتری ۲ بر صفر سپاهان مقابل گل‌گهر همراه شد.

هنگام گل اول سپاهان و پس از اینکه بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم با گل‌گهری‌ها درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند و سعاد وفاپیشه سعی در آرام کردن این جو سنگین داشت؛ رضا فتاحی سرپرست سپاهان و سیامک قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای گل‌گهر به‌شدت باهم درگیر شدند که در نهایت داور برای آرام‌کردن این شرایط سیامک قلیچ‌خانی را با کارت‌قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج و رضا فتاحی را هم با کارت‌زرد جریمه کرد.

قلیچ‌خانی همچنین پس از دریافت کارت‌قرمز به این تصمیم شدیداً معترض بود و اعتقاد داشت اگر او کارت‌قرمز گرفته باید فتاحی هم قرمز می‌گرفت. در ادامه ثانیه‌هایی از این مشاجره را می‌توانید از زاویه دوربین ایمنا ببینید:

کد خبر 638234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.