آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر زودتر از موعد

معاون عملیات سازمان امدادونجات از آمادگی امدادگران برای آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر زودتر از موعد و از پانزدهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به شروع ماه رمضان در سوم فروردین و تعطیلی شانزدهم اسفندماه (نیمه شعبان)، اظهار کرد: در این شرایط، پیش‌بینی می‌شود که سفرهای پایان سال و نوروزی زودتر از موعد شروع شوند؛ بنابراین با هماهنگی فرماندهی پلیس راهور و اورژانس، طرح ملی امدادونجات نیز زودتر از سال‌های قبل آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز، ادامه داد: در این راستا، طرح فوریتی در دست اقدام است تا در زمینه پیشگیری از تصادفات و افزایش آمادگی امدادگران اقدام شود. برنامه‌هایی برای کاهش و پیشگیری از تصادفات با همکاری سازمان جوانان و معاونت آموزش جمعیت هلال‌احمر در حال تدوین نهایی است و به زودی اجرایی می‌شود.

معاون عملیات سازمان امدادونجات خاطرنشان کرد: برای ارائه بهتر و باکیفیت‌تر خدمات امدادی در نوروز نیز، طرح بازآموزی امدادگران جمعیت هلال‌احمر، از اواسط بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اوایل اسفندماه ادامه دارد و امدادگرانی که در طرح نوروزی شرکت می‌کنند، ملزم به حضور در این دوره‌های آموزشی هستند.

کد خبر 638211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.