کشف ۴ کوله پشتی‌ حاوی تریاک در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف چهار کوله ‌پشتی حاوی ۱۱۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به چهار نفر که به صورت پیاده همراه با کوله پشتی‌هایی در حال عبور از بیابان‌های حاشیه جاده بودند، مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

وی افزود: افراد کوله‌بر بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کرده که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران متهمان دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی‌های همراه آن‌ها ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت توسط مأموران خستگی ناپذیر پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 638209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.