ارتقای شاخص‌های زیست‌پذیری محلات با تقویت مشارکت مردمی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: درصدد هستیم مشارکت مردمی برای ارتقای شاخص‌های زیست‌پذیری در محلات را افزایش دهیم و برهمین اساس، تمام عناصر تاثیرگذار در محلات را به عضویت شوراهای اجتماعی محلات درآوردیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی ناصحی در نشست صمیمی با معاونان و جمعی از کارشناسان فرهنگی و اجتماعی مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد و دبیران شوراهای اجتماعی محلات با بیان اینکه حوزه‌های اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری در خط مقدم ارتباط مردمی مدیریت شهری هستند، اظهار کرد: ساماندهی نحوه ارتباطات میان مدیریت شهری در راستای تحقق سیاست‌ها و تعاملات با مردم، برعهده حوزه اجتماعی است و با بهره‌گیری از توان تخصصی و انگیزه‌های کارکنان این حوزه، می‌توان سیاست‌های مدنظر را اجرایی کرد.

وی گفت: پس از حدود یک سال، آئین‌نامه دوره جدید شوراهای اجتماعی محلات با همه فراز و نشیب‌ها به نتیجه رسید؛ البته این آئین‌نامه در کنار همه مزایا و نکات مثبت، نقاط ضعفی هم دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اگر این نقاط قوت با فعالیت مسئولانه کارشناسان حوزه اجتماعی تجمیع شود، قطعاً آثار مثبتی را روی افزایش مشارکت مردمی و نخبگان در مدیریت شهری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حوزه اجتماعی را پیشانی مدیریت شهری و حوزه‌ای حساس می‌دانیم، گفت: درصدد هستیم مشارکت مردمی برای ارتقای شاخص‌های زیست‌پذیری در محلات را افزایش دهیم و بر همین اساس، تمام عناصر تأثیرگذار در محلات را به عضویت شوراهای اجتماعی محلات درآوردیم.

کد خبر 638203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.