پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه‌های عمرانی سطح منطقه

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه‌های شهرداری یزد در سطح منطقه گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال بیشتر پروژه‌ها را به پیشرفت صددرصدی برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابویی ظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه_ در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری ایمنا در یزد، اظهار کرد: امسال در منطقه دو شهرداری یزد، در مباحث عمرانی خدمات زیرسازی و روکش آسفالت، لکه‌گیری معابر، پیاده‌روسازی و پارکینگ‌های درون محله‌ای در حجم بسیار گسترده‌ای انجام شده است.

وی افزود: حفر چاه‌های جذبی، دفع هدایت آب‌های سطحی در سطح منطقه به ویژه در نقاط بحرانی شهر از مهمترین اقدامات انجام شده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد یکی از اقدامات انجام شده در حوزه دفع آب‌های سطحی را احداث مخزن بتنی در تقاطع شهدای نعیم‌آباد دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه بازپیرایی بوستان‌ها نیز اقدامات خوبی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به بازپیرایی بوستان‌های طوبی، ارغوان و ساماندهی پارک بزرگ شهر اشاره کرد.

ابویی با اشاره به ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر یزد، اضافه کرد: احداث میدان سردار سلیمانی در ورودی شهر یزد از سمت کرمان نیز یکی از برنامه‌های بسیار مهمی بود که امسال انجام شد.

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد ادامه داد: مجموع اعتبارات عمرانی هزینه شده در منطقه بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال بوده و تلاش شده است پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف منطقه تعریف شود.

ابویی تصریح کرد: بودجه منطقه دو شهرداری یزد در بحث مربوط به تملک‌ها، بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال بوده و این موضوع نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه‌های عمرانی و شهری داشته است.

وی مجموع اعتبارات منطقه دو شهرداری یزد در سال جاری را بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و تاکید کرد: سال آینده با حمایت شهرداری یزد شاهد افزایش قابل توجهی در بودجه خواهیم بود.

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های منطقه دو شهرداری حدود ۸۵ درصد است و امیدواریم تا پایان سال میزان پیشرفت پروژه‌ها به صددرصد برسد و تحقق بودجه را داشته باشیم.

ابویی افزود: این میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تا بهمن‌ماه سال جاری عدد بسیار خوبی است و به طور قطع با توجه به زمانی که تا پایان سال داریم، شاهد تحقق بیشتر برنامه‌های منطقه خواهیم بود.

کد خبر 638162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.