معرفی حریفان حسن یزدانی در مسابقات جهانی ‎کشتی رنکینگ جهانی کرواسی و کسب سهمیه المپیک

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی ‎کشتی رنکینگ جهانی کرواسی و کسب سهمیه المپیک با ۱۶ کشتی‌گیر، نماینده ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جهانی ‎کشتی رنکینگ کرواسی و کسب سهمیه المپیک (جایزه بزرگ اوپن زاگرب) در رشته آزاد امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن_ در شش وزن پیگیری می‌شود. حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با ۱۶ کشتی‌گیر، نماینده ایران است. یزدانی در دور نخست به مصاف سباستین جزیر زانسکی از لهستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابوبکر آباکاروف از آذربایجان و تاریل گافرینداشویلی از گرجستان می‌رود.

از رقبای سخت یزدانی در ادامه راه می‌توان به زاهد والنسیا و رسولوف اشاره کرد. رسولوف کشتی‌گیری فوق‌العاده تدافعی است اما حسن یزدانی کشتی‌گیری جنگنده و سریع است که دوست دارد به سرعت از موقعیت‌های مختلف برای امتیازگیری استفاده کند.

زاهد والنسیانام خود را به‌عنوان دومین کشتی‌گیر برتر آمریکا پس از دیوید تیلور ثبت کرده است. والنسیا یک سال است به یک حریف بین‌المللی نباخته است و آخرین شکست او مقابل آمانولا رسولوف روس در مسابقات «یارگین» ۲۰۲۲ بود. والنسیا پس از آن نشان داد از لحاظ دفاعی و استقامت پیشرفت زیادی کرده است. با توجه به قرارگیری والنسیا در طرف مقابل جدول احتمال رویارویی یزدانی و وی تا دیدار فینال وجود ندارد.

کد خبر 638154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.