اعزام تیم‌های امدادی هلال‌احمر استان اصفهان به خوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از اعزام تیم‌های امدادی هلال‌احمر استان اصفهان به خوی به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان، خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بنا بر درخواست‌های اعلام شده، کارکنان و تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از شعبه‌های خمینی‌شهر، کاشان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، اردستان، نطنز و بادرود به منظور امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده خوی استان آذربایجان غربی (خوی)، اعزام شدند.

وی افزود: در ۷۲ ساعت اخیر حدود ۵۴ حادثه توسط جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده که از این تعداد ۲۲ مورد برف و کولاک، هفت مورد شهری، ۱۲ مورد جاده‌ای، یک مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۱ مورد خدمات حضوری و یک مورد ریزش آوار بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به آسیب دیدن ۳۳۵ نفر در حوادث رخ داده، تصریح کرد: ۱۸۸ نفر در حوادث برف و کولاک، هفت نفر در حوادث شهری، ۹۳ نفر در حوادث جاده‌ای، یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و ۴۶ نفر در خدمات حضوری آسیب دیده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۳ نفر تحت تأثیر حوادث رخ داده نجات یافتند که ۱۸ نفر از آنها به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند و پنج نفر درمان‌های سرپایی دریافت کردند، ادامه داد: همچنین ۶۰ نفر توسط این جمعیت اسکان داده شدند که از این تعداد ۲۵ نفر در حوادث برف و کولاک و ۳۵ نفر در حوادث حضوری اسکان یافته بودند.

کریمی با بیان اینکه ۱۸۳ نفر در قالب ۶۵ تیم به منظور امدادرسانی به حوادث رخ داده اعزام شدند، گفت: همچنین طی ۷۲ ساعت اخیر دو مورد رهاسازی توسط این جمعیت انجام و ۴۱ دستگاه امدادی این جمعیت به کار گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای به این جمعیت برابر با ۰۷:۵۵، میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای این جمعیت برابر با ۱۵:۰۰ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۱۹:۱۰ ثبت شده است.

کد خبر 638116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.