مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ورود سریع و قاطع مدیریت استان برای حل معضل آلودگی هوا»، «اتوبوسرانی اصفهان ون‌ها را به‌خط کرد»، «تهیه ۳۲۵ طرح توسط اداره کل طراحی شهرداری اصفهان»، «اجرای ۳۱۵ ویژه‌برنامه با شعار «ایران و تنم» از نیمه بهمن ۱۴۰۱ در اصفهان»، «شهرداری آمادگی احداث کلانتری حصه را در چند فاز دارد»، «کاهش «شهرفروشی» راهبرد مدیریت شهری اصفهان در بودجه ۱۴۰۲ / برای مبارزه با فساد مصمم هستیم»، «تاکید شورای ششم حرکت به سمت مردم‌سپاری است / انعقاد قرارداد هتل جهان‌نما با بخش خصوصی»، «»، «انضباط مالی شهرداری‌ها با اجرای قانون درآمد پایدار / آغاز جلسات تلفیق بودجه اصفهان از امروز» و «بایدها و نبایدهای ارتقای بهره‌وری در مدیریت شهری»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

ورود سریع و قاطع مدیریت استان برای حل معضل آلودگی هوا

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ مسجد و پایگاه این کلان‌شهر آماده برگزاری اعتکاف است، گفت: شهرداری برای کمک به مساجد برگزارکننده مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده است.

اتوبوسرانی اصفهان ون‌ها را به‌خط کرد

سیدمهدی کاظمی، معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری و این معاونت منعقد شد، بعضی از خطوط با توجه به کمبود مسافر و مسیر نامناسب برای تردد اتوبوس، با استفاده از ون سرویس‌دهی می‌شود.

تهیه ۳۲۵ طرح توسط اداره کل طراحی شهرداری اصفهان

سعی کورنگ‌بهشتی، مدیرکل طراحی شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۲۵ طرح توسط این سازمان تهیه شد که از این تعداد ۶۴ مورد مربوط به سال آینده است و مابقی مربوط به تهیه یا بازنگری طرح‌های سال جاری است.

اجرای ۳۱۵ ویژه‌برنامه با شعار «ایران و تنم» از نیمه بهمن ۱۴۰۱ در اصفهان

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ایجاد بیش از ۱۰ ایستگاه شادمانه، برگزاری بیش از ۱۵ برنامه شاخص و ۳۰۰ برنامه منطقه‌ای با رویکرد محله‌محوری در سطح شهر از جمله برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر در ایام پیش‌رو شامل دهه‌فجر و ولادت حضرت علی (ع) با شعار «ایران و تنم» است.

شهرداری آمادگی احداث کلانتری حصه را در چند فاز دارد

احمد نواب، مشاور شهردار اصفهان در امور محلات با اشاره به اظهارات اخیر پلیس برای احداث کلانتری حصه گفت: زمین به مساحتی که نیروی انتظامی پیشنهاد داده است خریداری می‌شود، اما برای اینکه فشار مضاعفی بر بودجه شهرداری وارد نشود، در فاز نخست کلانتری طبق نیاز در این محله احداث شود و در فازهای بعدی گسترش یابد.

کاهش «شهرفروشی» راهبرد مدیریت شهری اصفهان در بودجه ۱۴۰۲ / برای مبارزه با فساد مصمم هستیم

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: «زندگی بهتر» در رأس راهبردهایی است که امسال به شهرداری اصفهان برای تخصیص بودجه داده شد، در این راستا لایحه بودجه ۱۴۰۲ بر اساس توسعه حمل‌ونقل عمومی، شفافیت، کاهش شهرفروشی، تمرکز بر منابع درآمد پایدار و توجه به مسائل زیست‌محیطی تنظیم و تدوین شده است.

تاکید شورای ششم حرکت به سمت مردم‌سپاری است / انعقاد قرارداد هتل جهان‌نما با بخش خصوصی

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: در عرصه فرهنگی رویکردها مهم‌تر از بودجه‌ها است، بر این اساس سعی کردیم رویکرد و نگاه فرهنگی که از مدیریت شهری در یک‌سال گذشته ساطع می‌شود، فرهنگی باشد.

مدیریت استان برای شهر اصفهان بیشتر وقت بگذارد

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت استان باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های اصفهان توجه بیشتری داشته باشد.

انضباط مالی شهرداری‌ها با اجرای قانون درآمد پایدار / آغاز جلسات تلفیق بودجه اصفهان از امروز

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: طبق قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها خدمات نیز به هزینه عوارض کل شهرداری اضافه شد که تا سی‌ام بهمن باید انتشار عمومی پیدا کند، از این‌رو تکلیف است که تا پانزدهم بهمن این موارد را به تصویب برسانیم.

بایدها و نبایدهای ارتقای بهره‌وری در مدیریت شهری

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اقداماتی که شهرداری‌ها باید برای ارتقای بهره‌وری، سرمایه‌گذاری، خصوصی‌سازی، بهبود فضای کسب‌وکار و کاهش بوروکراسی انجام دهند را تشریح کرد.

کد خبر 638101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.