گوشی Honor Magic 5 Lite چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor Magic 5 Lite با قیمت 401 دلار وارد بازار اروپا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت آنر قصد دارد در رویداد MWC که ۲۷ فوریه برگزار می‌شود؛ محصولات جدید زیادی معرفی کند. احتمالاً در این رویداد شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Magic 5 برای بازارهای جهانی خواهیم بود. با توجه به اطلاعات ارائه شده، گوشی Honor Magic 5 Lite دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 1080p، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت است.

گوشی Honor Magic 5 Lite از تراشه Qualcomm Snapdragon 695 بهره می‌برد که با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Honor Magic 5 Lite تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است. علاوه بر این، محصول ذکر شده از اتصالات وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، NFC، سیم‌کارت دوگانه 5G و یک پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی Honor Magic 5 Lite در سه رنگ نقره‌ای، سبز و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این محصول با قیمت ۴۰۱ دلار وارد بازار اروپا می‎‌شود.

کد خبر 638094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.