برگزاری جشنواره «عید تا عید ۴» در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره «عید تا عید ۴» گفت: این جشنواره از میلاد حضرت علی (ع) تا عید نوروز در فروشگاه‌های کوثر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مجید صادقی اظهار کرد: در جشنواره «عید تا عید ۴» که از سیزدهم بهمن تا ۲۹ اسفند سال‌جاری به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در بازارهای روز کوثر برگزار می‌شود، بیش از ۸۰ قلم کالا با تخفیف بین ۲۰ تا ۴۰ درصد به شهروندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در قالب این جشنواره، برای شهروندان به‌ازای هر ۳۰۰ هزار تومان خرید، یک شانس در قرعه‌کشی جهت دریافت جوایز در نظر گرفته شده که از جمله این جوایز، دو دستگاه خودروی کوئیک، ۱۱۰ عدد جایزه ۶۰ میلیون ریالی، ۱۱۰ عدد جایزه ۵۰ میلیون ریالی، ۱۱۰ عدد جایزه ۴۰ میلیون ریالی، ۱۱۰ عدد جایزه ۳۰ میلیون ریالی، ۱۱۰ عدد جایزه ۲۰ میلیون ریالی، ۱۱۰ عدد جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۱۱۰ عدد جایزه پنج میلیون ریالی است.

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان تصریح کرد: جشنواره «عید تا عید ۴» از میلاد حضرت علی (ع) تا عید نوروز (سیزدهم بهمن تا بیست‌ونهم اسفندماه) در همه فروشگاه‌های کوثر شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، بر این اساس تلاش سازمان این است که این جشنواره‌ها به صورت منظم اجرا شود تا شهروندان از امتیازات برگزاری آن بهره‌مند شوند.

برگزاری جشنواره «عید تا عید ۴» در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان

کد خبر 638075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.