رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G منتشر شد

به نظر می‌رسد که رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G طراحی جدید آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ این محصول در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ میلادی در پایگاه داده BIS، Bluetooth SIG و Geekbench مشاهده شد هم‌اکنون نیز گواهینامه FCC را دریافت کرده است. این محصول در سه رنگ آبی تیره، آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

یک دوربین سه‌گانه به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G تعبیه شده است. این گوشی هوشمند از تراشه Exynos1330 بهره می‌برد، با چهار گیگابایت حافظه رم همراه است و با استفاده از رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. به احتمال بسیار زیاد گوشی یادشده از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G ری‌برند شده گوشی گلکسی A14 5G است. گوشی A14 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این محصول از تراشه Exynos1330 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی گلکسی A14 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A14 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۱۵ وات بهره می‌برد.

کد خبر 638074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.