افتتاح بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار اراک در دهه فجر

شهردار منطقه چهار اراک از افتتاح پروژه‌های احداث بازارچه محلی میوه و تره‌بار در دهه مبارک فجر خبر داد.

عباس فضلعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دو بازارچه محلی میوه و تره‌بار واقع در شهرک قائم، انتهای خیابان جهانگیری اراک احداث شده که آماده بهره‌برداری است و در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شهرداری منطقه چهار در حوزه عمرانی، افزود: از مهم‌ترین اقدامات شهرداری منطقه چهار طی ماه‌های اخیر می‌توان به تخریب چهار باب ملک تجاری حد فاصل خیابان ادبجو و خیابان مشهد در راستای بازگشایی معبر و تخریب ملک قدیمی واقع در خیابان داوران و رفع خطر از آن اشاره کرد.

شهردار منطقه چهار اراک خاطرنشان کرد: با توجه به سردی هوا، میزان پخش آسفالت و انجام دیگر عملیات‌های عمرانی در سطح منطقه کاهش چشم‌گیری داشته، اما در عوض تعداد پرونده‌های صدور پروانه ساختمانی افزایش یافته است. سال جاری ۳۱ پروانه مسکونی، دو پروانه تجاری و هفت پروانه مختلط در شهرداری منطقه چهار صادر شده است.

فضلعلی با اشاره به روند اخذ گواهینامه ایزو (سیستم کنترل کیفیت) در شهرداری‌های مناطق پنجگانه اراک تصریح کرد: این روند ابتدا از منطقه پنج به عنوان منطقه پایلوت آغاز و طی آن دو گواهینامه برای شهرداری این منطقه صادر شده است، در حال حاضر نیز آنالیز شهرداری منطقه چهار برای دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ آغاز شده است.

کد خبر 638046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.