۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
سرپرست شهرداری تیران معرفی شد

رئیس شورای اسلامی شهر تیران گفت: «رضا ناهی» به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

الهام نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استعفای «حسن حجتی» شهردار پیشین تیران اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر استعفای شهردار سابق را پذیرفتند و «رضا ناهی» را به عنوان سرپرست شهرداری تا انتخاب شهردار آینده برگزیدند.

وی افزود: سرپرست فعلی پیش از این در شهرداری تیران عهده‌دار مسئولیت خدمات شهری بود و در شهرداری نجف آباد نیز در حوزه‌های مختلف مسئولیت داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران با بیان اینکه انتخاب سرپرست شهرداری برای اداره امور تا معرفی شهردار جدید است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بر اساس قانون سه ماه برای این کار فرصت دارد در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر تیران برای انتخاب هر چه سریع‌تر شهردار بوده است تا کار اداره شهر دچار اختلال نباشد و از این جهت شهروندان نگرانی نداشته باشند.

نادری با بیان اینکه مسئولان شهری در دوران سرپرستی نیز وظایف خود را همچون گذشته انجام خواهند داد تا اینکه خللی در اداره شهر پیش نیاید، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در پارلمان شهر با نگاه جامع و ارزیابی دانش و مهارت گزینه‌ها، شهردار را انتخاب خواهند کرد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری باید نگاه جامع و کامل و به دور از سلیقه برای انتخاب شهردار داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، «حسن حجتی» از آذرماه سال گذشته پس از آغاز دوره ششم شوراهای اسلامی شهر تیران مسئولیت خود را به عنوان شهردار این شهر آغاز و در نخستین روزهای این هفته استعفای خود را برای این کار به شورای اسلامی شهر اعلام کرد.

وی پیش از این شهردار دولت آباد، شهردار فولادشهر، مدیر طرح ساماندهی ناژوان شهرداری اصفهان، مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر و مسئولیت عمرانی را در شهرداری‌های اصفهان و نجف آباد بر عهده داشته است.

کد خبر 638022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.