۱۹ فیلم از بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران می‌شود

دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان گفت: سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از هفدهم تا بیست‌وسوم بهمن در سینما سپاهان، فلسطین و ساحل آغاز به کار می‌کند که طی برگزاری جشنواره، نوزده فیلم از بخش سودای سیمرغ در این سالن‌ها اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا دهقانی امروز _ سه‌شنبه یازدهم بهمن _ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از هفدهم تا بیست‌وسوم بهمن در سینما سپاهان، فلسطین و ساحل آغاز به کار می‌کند که طی برگزاری جشنواره، نوزده فیلم از بخش سودای سیمرغ در این سالن‌ها اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه سینما سپاهان ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیت سینمای فلسطین و ساحل را از طریق سامانه‌های فروش بلیت سینماها که «سمفا» نام دارد، به‌صورت اینترنتی تهیه کنند.

دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌های دیگری در این جشنواره اجرا می‌شود، تصریح کرد: تولیدات اصفهان به‌عنوان بخش جمعی جشنواره، اکران فیلم‌های تولیدشده در استان اصفهان و منتخب فیلم‌ها طی یک سال گذشته، در یکی از سالن‌های پردیس سینما سپاهان اکران خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس جدول‌های اعلام‌شده، هشت کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد. صبح‌ها این کارگاه‌های تخصصی در سالن سینما برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از این کارگاه‌های تخصصی بهره‌مند شوند.

دهقانی گفت: رویدادها و برنامه‌هایی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده است که در ورودی سالن سینماها اجرا خواهد شد.

وی افزود: آیین اختتامیه و بزرگداشت سینماگران استان اصفهان بیست‌وچهارم بهمن برگزار خواهد شد.

کد خبر 638018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.