جنوای ایتالیا میزبان نسل جدید اتوبوس‌های الکتریکی

جدیدترین نسل وسایل نقلیه عمومی در حال تسخیر خیابان‌های ایتالیا است. شهر جنوای ایتالیا به‌تازگی میزبان نسل جدیدی از اتوبوس‌های الکتریکی است که مزیت‌های زیست‌محیطی بسیاری دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپراتور حمل‌ونقل عمومی جنوا ایتالیا اعلام کرده است که در حال اجرای آزمایش‌های نسل جدید اتوبوس‌های الکتریکی Irizar به عنوان راهی برای درک ظرفیت عملکرد آن‌ها است. ویژگی این اتوبوس که قابل توجه است طراحی شیک آن به صورت تراموا است.

هدف از این آزمایش، جمع‌آوری اطلاعات از نظر عملکرد و کارایی در طول مسیر محورهای جابه‌جایی تعریف شده در جنوا است. به همین ترتیب، ورود این اتوبوس‌ها نشان از بهره‌برداری از دانش فناوری الکتریکی در خدمت حمل‌ونقل عمومی محلی است که مدیران شهرهای مختلف از آن به‌تازگی استقبال کرده‌اند.

طراحی اتوبوس-تراموا به طول ۱۸.۷۳ متر با یک قاب نقره‌ای متمایز شده است که باعث می‌شود اتوبوس از دور و در شب به نظر شناور برسد.

جنوای ایتالیا میزبان نسل جدید اتوبوس‌های الکتریکی

این اتوبوس الکترونیکی، با این زیبایی خاص، وزنی در حدود ۳۰ تن دارد و به باتری‌های لیتیومی با حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۹۰ کیلووات مجهز شده است، تا مسافت حدود ۲۰۰ کیلومتری را طی کند. از ویژگی‌های این اتوبوس، ظرفیت بالای مسافر برابر با ۱۴۵ نفر است.

در شهرهای دیگری که این نوع وسایل نقلیه معرفی شده‌اند، مانند شافهاوزن (سوئیس)، تراموا با استفاده از سیستم‌های شارژ نقطه‌ای و فوق‌سریع در مسیر حرکت می‌کند. اجرای آزمایشی این اتوبوس در جنوا تا ششم فوریه بدون هیچ مسافری ادامه خواهد داشت تا سناریوهای شبیه‌سازی و آزمایش‌های شارژ امکان‌پذیر باشد.

جنوای ایتالیا میزبان نسل جدید اتوبوس‌های الکتریکی

کد خبر 638017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.