تمام محورهای اصفهان به‌جز فریدونشهر و خوانسار باز است

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: جز محورهای روستایی فریدونشهر و خوانسار به بویین میاندشت که برای جلوگیری از ایجاد خطر برای هم‌استانی‌ها و هموطنان مسدود شده، سایر محورها باز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ اصغر زارع امروز _ سه‌شنبه یازدهم بهمن _ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: بر اساس آخرین استعلام‌های انجام‌شده، در محورهای فریدن، چادگان، فریدونشهر، خوانسار، بویین میاندشت، گلپایگان _ خمین، شهرضا _ سمیرم، سمیرم _ یاسوج، میمه _ دلیجان و زرین‌شهر _ شهرکرد بارش برف و کولاک گزارش شده است.

وی ادامه داد: در بارش‌های اخیر، اقدامات و خدمات گسترده و مناسبی در مجموعه پلیس راه استان، راهداری، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها ارائه شد و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات مناسبی به‌جهت تردد ایمن و راحت هموطنان ارائه شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: به‌طور طبیعی بارش برف و باران، لغزندگی، یخ‌زدگی و مه‌گرفتگی راه‌ها، مشکلاتی را برای تردد هموطنان ایجاد می‌کند که اگر موارد ایمنی رعایت نشود، می‌تواند حوادثی به‌وجود آورد.

وی اضافه کرد: جز محورهای روستایی فریدونشهر و محور خوانسار به بویین میاندشت که برای جلوگیری از ایجاد خطر برای هم‌استانی‌ها و هموطنان مسدود شده، سایر محورها باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرهنگ زارع گفت: در نوع سفر و تردد هم‌استانی‌ها و هموطنان در شرایط بد آب و هوایی معایبی دیده می‌شود. تعداد زیادی از رانندگان در شرایط بد آب و هوایی، مانند شرایط عادی رانندگی می‌کنند که این امر به مسدود شدن راه‌ها و حوادث منجر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی نداشتن برای رانندگی در شرایط برف و یخبندان، همراه نداشتن زنجیر چرخ و آگاهی نداشتن از چگونگی استفاده از زنجیر چرخ می‌تواند باعث ایجاد خطر و مسدود شدن راه‌ها شود. ازاین‌رو اطلاع از وضعیت راه‌ها، خودداری از سفرهای غیرضروری و حرکت با احتیاط، در نظر گرفتن سرعت مطمئنه و رعایت توصیه‌ها مورد انتظار است که امیدواریم رانندگان آن‌ها را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 638007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.