ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با گل‌گهر

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود که در بهترین فرم خود در فصل جاری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر در حالی بین سپاهان و گل‌گهر برگزار می‌شود که تیم میزبان با چهار پیروزی متوالی اخیر خود در لیگ و جام حذفی در بهترین فرم خود در فصل جاری قرار دارد اما در سوی دیگر گل‌گهر در سه بازی اخیر در لیگ به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافته است. در سه پیروزی اخیر سپاهان در لیگ برتر این تیم با ترکیبی ثابت به میدان رفته است و به نظر می‌رسد مورایس به ترکیب ایده‌آل خود دست یافته است، با این حال پیوستن ایگور کاتاتو، وینگر چپ پای برزیلی و سیاوش یزدانی، مدافع وسط سابق استقلال به سپاهان، ممکن است معادلات را بر هم بزند و ترکیب سپاهان نسبت به بازی‌های اخیر لیگ تغییر کند، هرچند احتمال بازی با ترکیب برنده چهار دیدار اخیر بیشتر است.

پیام، مرد مطمئن سپاهان در چارچوب

پیام نیازمند که ابتدای فصل پس از بازگشت غافلگیرکننده به سپاهان در اولین بازی خود در سیرجان برابر گل‌گهر در چارچوب ایستاد، فردا پس از گذشت ۱۵ بازی لیگ دوباره برابر گل‌گهر در چارچوب دروازه طلایی پوشان قرار می‌گیرد. نیازمند که در جدول بیشترین کلین شیت با بیرانوند، پورحمیدی و کنت در رقابت است امیدوار است در روزی که تیم‌های بیرانوند و پورحمیدی، رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند دروازه خود را بسته نگه دارد تا در جدول کلین شیت وضعیت بهتری پیدا کند.

خط دفاع با یک تازه وارد آشنا

با جدایی نژادمهدی و رناتو داسیلویرا، در مرکز دفاع سپاهان تنها نیلسون جونیور و محمد دانشگر گزینه‌های مورایس بودند که در سه بازی اخیر لیگ برتر نیز از آنها استفاده شد. با این حال پیوستن سیاوش یزدانی به سپاهان می‌تواند ثبات شکل گرفته را بشکند هرچند فعلاً با توجه به عملکرد خوب این زوج در بازی‌های اخیر، بازی کردن سیاوش به صورت ثابت احتمال کمی دارد. در دو سمت خط دفاعی نیز رضائیان و زکی‌پور به مهره‌های ثابت پس از جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شده‌اند و در بازی فردا هم حضور آنها قطعی است.

تراکم در میانه میدان، دغدغه شیرین مورایس

با بازی گرفتن از امید نورافکن در پست هافبک میانی، تعداد انتخاب‌های مورایس در خط هافبک بیشتر شده است و در این هفته‌ها با توجه به بازگشت مانوئل فرناندز و یاسین سلمانی به مرز آمادگی، ترافیک خط هافبک سپاهان بیش از گذشته شده است. در بازی فردا اما احتمالاً مانند بازی‌های قبل مسعود ریگی به عنوان تک هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شود و جلوتر از او محمد کریمی و امید نورافکن به عنوان بازیسازهای تیم در ترکیب حضور خواهند داشت. هافبک‌هایی مثل مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، جلال الدین علیمحمدی و محمد قربانی با توجه به شرایط بازی می‌توانند انتخاب‌های مورایس برای بازی در نیمه دوم باشند.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با گل‌گهر

در انتظار رونمایی از کاتاتو

تنها تغییر در خط جلوی سپاهان در نقل و انتقالات جدایی محمدرضا حسینی و پیوستن ایگو کاتاتوی برزیلی بود. کاتاتو که به عنوان یک چپ پا توانایی بازی در کناره‌های خط حمله و همچنین نوک خط حمله را دارد جدی‌ترین رقیب برای فرشاد احمدزاده و محمد علی‌نژاد است اما حداقل برای بازی فردا احتمال بازی کردن احمدزاده و علی‌نژاد در دو سمت خط حمله بیشتر است. در نوک خط حمله نیز مانند اکثر بازی‌های این فصل شهریار مغانلویی حضور خواهد داشت که در این هفته‌ها بهترین دوران خود را در ترکیب سپاهان پشت سر می‌گذارد و در بردهای سپاهان کاملاً تأثیرگذار است.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با گل‌گهر به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

کد خبر 637990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.