شهرداری اصفهان، غرفه برتر نمایشگاه شهر پایدار

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با اشاره به نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار گفت: شهرداری اصفهان جزو غرفه‌های برتر نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار شناخته شد.

سیدمصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار که از ششم تا نهم بهمن‌ماه امسال در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، حدود ۲۸۰ شرکت‌کننده از شهرداری‌ها، وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، اپراتورها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه شهر پایدار و شهر هوشمند حضور داشتند.

وی با اشاره به محورهای نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار افزود: دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، موضوعات محیط زیستی، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل‌ونقل پایدار، تجهیزات و زیرساخت‌های شهر هوشمند از جمله محورهای این نمایشگاه بود.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور شهرداری‌ها در این نمایشگاه، تجربیات و دستاوردهای هرکدام از آنها در حوزه مدیریت شهری ارائه شد و زمینه بهره‌گیری از این تجربیات و دستاوردها را برای سایر شهرها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان نیز در نخستین نمایشگاه شهر پایدار حضور فعال داشت، اضافه کرد: حضور شهرداری اصفهان در این نمایشگاه باعث شد علاوه بر ارائه و نمایش دستاوردهای مدیریت شهری این شهر در زمینه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی به مسئولان و مقامات بازدیدکننده از نمایشگاه، ارتباط خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادهایی که در نمایشگاه شرکت کرده بودند، برقرار شود و از ظرفیت آن‌ها برای انجام پروژه‌ها و طرح‌های هوشمندسازی در شهر استفاده شود.

اعتصامی به ارائه دستاوردهای حضور شهرداری اصفهان در این نمایشگاه و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و سازمان جغرافیایی کشور همچنین فروش بعضی از سامانه‌های تولید شده توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان به سایر شهرداری‌ها اشاره کرد.

وی افزود: مذاکرات اولیه جهت عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری و قرارداد در حوزه سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین سازمان مدیریت پسماند با چند شهرداری انجام شده است.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان جزو غرفه‌های برتر نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار شناخته شد، افزود: تندیس و لوح تقدیرنامه بابت حضور فعال همچنین محتوای ارائه شده در غرفه شهرداری اصفهان به این شهرداری اعطا شد.

وی تاکید کرد: موضوعاتی همچون زیرساخت شهر هوشمند، اقتصاد هوشمند، مدیریت و حکمروایی هوشمند، حمل‌ونقل هوشمند، مدیریت بحران و ایمنی، مدیریت فضای سبز هوشمند و اکولوژی سبز، مدیریت هوشمند پسماند، شهرسازی و توسعه شهری هوشمند، مدیریت انرژی تأسیسات و شبکه هوشمند، سامانه هوشمند ناوگان حمل‌ونقل عمومی، آموزش و فرهنگ‌سازی شهر هوشمند و سامانه‌های شهرداری الکترونیکی همچنین نقشه راه شهر هوشمند به عنوان برنامه راهبردی هوشمندسازی شهر در غرفه شهرداری اصفهان ارائه شد.

کد خبر 637936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.