اهدای جایزه «خندستان» در جشنواره تئاتر فجر

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از اهدای جایزه خندستان در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: جایزه خندستان امسال برای دومین سال متوالی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اهدا می‌شود.

علی دادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان به‌منظور احیای مکتب طنز در اصفهان اقدام به برگزاری جشنواره ملی خندستان کرده است و با توجه به اینکه این جشنواره رویکرد ملی دارد، جهت معرفی و ارتقای جایگاه این جشنواره در بعد ملی، امسال جایزه جشنواره خندستان برای دومین سال متوالی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اهدا می‌شود.

وی افزود: در جشنواره بین‌المللی فجر بنابر انتخاب داوران، اثر برگزیده انتخاب می‌شود و جایزه خندستان از طرف دبیرخانه جشنواره به نمایش کمدی برگزیده اهدا می‌شود.

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بزرگ‌ترین و معتبرترین جشنواره تئاتر کشور است و به همین دلیل معرفی خندستان در این جشنواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فجر به خندستان اعتبار می‌بخشد، گفت: جشنواره خندستان از ششم تا یازدهم اسفندماه در تالار هنر اصفهان برگزار خواهد شد.

دادفر اضافه کرد: برنده خندستان در جشنواره تئاتر فجر الزامی برای حضور در جشنواره خندستان ندارد و می‌تواند اثر نمایش خود را در جشنواره خندستان شرکت ندهد.

به گزارش ایمنا، پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» به همت دفتر تخصصی هنرهای نمایشی اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود، اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 637914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.