ستاره یووه در فکر فرار از تورین

عملکرد ضعیف آلگری و جرایم سنگین علیه یوونتوس در سری آ باعث شده تا برخی ستاره‌ها به فکر جدایی بیفتند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، شایعات زیادی از پیوستن دوشان ولاهوویچ، ستاره صربستانی یوونتوس به چلسی به گوش می‌رسد است، چرا که او در ایتالیا از شرایط خود راضی نیست.

ولاهوویچ در ابتدای سال ۲۰۲۲ مورد توجه آرسنال قرار داشت اما در نهایت به یوونتوس پیوست. او پس از به ثمر رساندن ۱۷ گل در ۲۱ بازی سری آ برای فیورنتینا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱، به تیم جدیدش نقل مکان کرد.

این بازیکن ۲۳ ساله در ۳۷ بازی ۱۶ گل برای غول ایتالیایی به ثمر رسانده، اما نتایج ضعیف یوونتوس و کسر امتیاز از این باشگاه باعث شده است تا ولاهوویچ به مدیران اطلاع دهد که در صورت دریافت پیشنهاد خوب مایل است از تورین برود و به تیم جدیدی بپیوندد.

آرسنال، چلسی و منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی هستند که به جذب ملی پوش صربستانی فکر می‌کنند. باشگاه چلسی همچنین با رافائل لیائو، وینگر میلان نیز در تماس است، هر چند این بازیکن تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد. البته این ستاره پرتغالی به دلیل قیمت بالا و مذاکرات مثبت میلان برای تمدید قرارداد در حال حاضر برای آبی‌های لندن در اولویت نیست و احتمالاً به کار خود در ایتالیا ادامه دهد.

با این حال باشگاه چلسی می‌داند که با کمی تلاش ممکن است شانس خوبی برای جذب ولاهوویچ داشته باشد.

با توجه به اینکه احتمال خروج بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ، کای هاورتز یا حتی رحیم استرلینگ وجود دارد، با وجود خرید ستاره‌ای مانند کریستوفر انکونکو، همچنان جا برای خرید ستاره دیگر در خط حمله چلسی وجود خواهد داشت.

با وجود نمایش‌های خوب مهاجم صرب در سری آ برای باشگاه یوونتوس، او نسبت به زمان حضورش در فیورنتینا از شرایط راضی نیست و از طرفی علاقه دارد که بازی در لیگ جزیره را امتحان کند.

کد خبر 637884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.