عذاب الهی در آستانه جدایی از شیاطین سرخ!

هری مگوایر که طی انتقالی گران‌قیمت به منچستر یونایتد پیوست، حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هری مگوایر، کاپیتان اول منچستریونایتد پیشنهاد اینترمیلان برای انتقال قرضی به سری آ را رد کرده، اما اگر همچنان نتواند خود را به ترکیب اصلی برساند، در تابستان اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

انتظار می‌رود که اینتر یکی از چندین باشگاهی باشد که علاقه‌مند است مگوایر را در صورت تصمیم به ترک یونایتد جذب کند. مدافع ۲۹ ساله شیاطین سرخ پس از از دست دادن جایگاه خود در ترکیب اصلی منچستر در رقابت با رافائل واران و لیساندرو مارتینز، تنها در یک بازی لیگ برتر در سال ۲۰۲۳ در ترکیب اصلی تیم حضور داشته است. نمایش‌های عجیب و اشتباهات پرتکرار مگوایر در ترکیب منچستر از زمان حضورش در این تیم باعث شده است تا تقریباً هیچ‌یک از مربیان و حتی هواداران نسبت به بازی او خوشبین نباشد.

این مدافع میانی علی‌رغم اینکه در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان یکی از بازیکنان اصلی ساوتگیت در تیم ملی انگلیس حضور داشت اما همچنان نتوانسته خود را به اریک تن هاخ ثابت کند. یونایتدِ تن هاخ هنوز در چهار جام به رقابت می‌پردازد و با توجه به فشرده بودن بازی‌ها سرمربی هلندی مایل است مگوایر را در تیم خود حفظ کند تا به همراه ویکتور لیندلوف جایگزین خوبی برای بازیکنان اصلی باشد.

با این حال مگوایر اعلام کرده است که صبر او تمام شده است و دیگر نمی‌خواهد روی نیمکت تیمش میخکوب باشد. او به اطلاع سران باشگاه رسانده است که در ماه‌های باقیمانده از فصل جاری نیز برای کسب جایگاه خود در ترکیب اصلی می‌جنگد و تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند اعتماد تن هاخ را جلب کند.

مگوایر به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته بود: ۲۹ سال دارم و قبلاً چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ام. نمی‌خواهم به نیمکت‌نشینی عادت کنم اما باید بپذیرم که این بخشی از فوتبال است. خوب تمرین می‌کنم و اگر فرصتی برای حضور در ترکیب به دست بیاورم، باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنم تا به شرایط خوب برگردم.

کد خبر 637877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.