تعیین پیمانکار ۱۵۵ پروژه در «عمران شهری» اصفهان

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان با اشاره به تعیین پیمانکار ۱۵۵ پروژه در معاونت عمران شهری توسط این اداره کل، گفت: این پروژه‌ها در قالب احداث تقاطع و پل، خیابان‌سازی، احداث ساختمان اداری و خدماتی، اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی و دیگر موارد بوده است.

محمد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۵ پروژه در معاونت عمران شهری توسط اداره کل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری تعیین پیمانکار و قرارداد آن منعقد شده است که مبلغ این قراردادها در مجموع ۹۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به تنوع پروژه‌های معاونت عمران شهری ادامه داد: این پروژه‌ها در قالب احداث تقاطع و پل، خیابان‌سازی، احداث ساختمان اداری و خدماتی، اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی، پروژه‌های تعمیر و نگهداری، احداث اماکن ورزشی، ایجاد پارکینگ، ساماندهی و جدول‌گذاری معابر، پیاده‌روسازی، احداث پارک، فضای سبز، تأسیسات زیربنایی و آب‌رسانی است.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌های از طریق برگزاری مناقصه عمومی تعیین پیمانکار شده است، خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه‌ها نیز از طریق واگذاری به سازمان‌های شهرداری اصفهان، تعیین پیمانکار شده است.

عبادی اضافه کرد: در راستای کاهش مشکلات اجرایی و رفع نواقص طرح‌های عمرانی پیش از اجرای پروژه، کمیته فنی فاز دو در حوزه معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان، با دعوت از تمام ذی‌نفعان پروژه به‌ویژه معاونت‌های فرهنگی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان آتش‌نشانی و مناطق مربوطه تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه کمیته فنی فاز دو، تمام جزئیات اجرایی، نقشه‌ها و معارضات موجود در طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد و بین حاضران در جلسه تبادل نظر می‌شود تا بتوان مشکلات زمان اجرای پروژه را تا حد امکان کاهش داد.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهره‌برداران پروژه نیز در جلسات کمیته فنی فاز دو حاضر می‌شوند و نظرات خود را پیش از اجرای پروژه اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نظرات پیش از اجرای پروژه به اداره کل طراحی شهرداری ارجاع می‌شود تا پس از رفع تمام نواقص موجود، پیمانکار پروژه برای اجرا تعیین شود.

کد خبر 637856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.