ارسال ۱۰۰۰ دستگاه چادر امدادی از اصفهان به خوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به‌منظور کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله شهرستان خوی تعداد یک هزار دستگاه چادر امدادی با سه دستگاه تریلر و کامیون از جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به آذربایجان غربی ارسال شده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی که خسارت‌هایی به خانه‌های اهالی این منطقه وارد شده است، اظهار کرد: به‌منظور کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله این شهرستان تعداد یک هزار دستگاه چادر امدادی با سه دستگاه تریلر و کامیون از جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به آذربایجان غربی ارسال شده است.

وی با اشاره به وقوع زلزله ۳.۳ ریشتری در منطقه افوس شهرستان بویین میاندشت، ادامه داد: تیم‌های ارزیاب تا بامداد امروز سه‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه در مناطق زلزله‌زده حضور داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: زلزله افوس در روستاهای بلطاق، تیرکرت، قله اخلاص و بخشی از شهرستان بویین میاندشت و پشت‌کوه اسلام‌آباد و زردفهره فریدونشهر نیز به صورت لرزه در ساختمان‌ها احساس شده است.

وی خاطرنشان کرد: زلزله ۳.۳ ریشتری در منطقه افوس شهرستان بویین میاندشت با مختصات جغرافیایی طول ۴۹.۷۴ درجه شرقی و عرض ۳۳.۰۷ درجه شمالی ساعت ۲۱:۱۰ دوشنبه، دهم بهمن‌ماه غرب منطقه افوس شهرستان بویین میاندشت را لرزاند، اما هیچ‌گونه خسارتی به همراه نداشته است.

کد خبر 637852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.