هدف نقل و انتقالاتی آرسنال در روز آخر مشخص شد

هافبک بلژیکی که همه پیشنهادها را تا این لحظه رد کرده، مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از بی‌بی‌سی، باشگاه آرسنال در نظر دارد تا با ورود به نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای حفظ صدرنشینی، تیم خود را تقویت کند. در ساعات پایانی نقل و انتقالات پنجره زمستانی فوتبال اروپا، یکی از بازیکنانی که شایعه پیوستنش به آرسنال وجود دارد، یوری تیلمانس بازیکن لسترسیتی است.

ملی‌پوش بلژیکی تمام پیشنهادها برای جدایی از لستر را رد کرده و قرار بود با پایان قراردادش در انتهای فصل، به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند اما شاید معادلات تغییر کند.

آرسنال از مدت‌ها پیش به دنبال جذب تیلمانس بوده و در تلاش است تا او را به صورت آزاد در تابستان به خدمت بگیرد، اما با توجه به موفق نشدن در جذب مویسس کایسدو از برایتون به نظر می‌رسد آنها برای جذب تیلمانس در همین ساعات پایانی نیز تلاش کنند.

توپچی‌ها دو پیشنهاد برای کایسدو ارائه کرده‌اند که آخرین آنها ۶۵ میلیون پوند به اضافه پنج میلیون پوند پاداش بود، اما باشگاه برایتون اصرار داشت که ملی‌پوش اکوادوری فروشی نیست و به هیچ‌یک از این پیشنهادها فکر هم نمی‌کند.

اگر آرسنال حاضر باشد مبلغ مناسبی برای جذب هافبک ۲۵ ساله تیم ملی بلژیک خرج کند، ممکن است لسترسیتی اجازه جدایی را برای وی صادر کند. هر چند آن‌ها برای ماندن در لیگ به بازیکنان مهمی همچون تیلمانس نیاز دارند اما در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای آن‌ها حفظ جایگاه خود در لیگ برتر جزیره است.

کد خبر 637848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.