گوشی وان‌پلاس Nord 3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس Nord 3 از یک تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 8200 بهره می‌برد که با استفاده از فناوری چهار نانومتری TSMC تولید شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس در حال کار بر گوشی OnePlus Nord 3 با نام رمز "Larry" است؛ این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1.5K است. در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشد، گوشی OnePlus Nord 3 بالاترین وضوح نمایشگر را بین محصولات Nord خواهد داشت.

گوشی وان‌پلاس Nord 3 از یک تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک 8200 Dimensity بهره می‌برد که با استفاده از فناوری چهار نانومتری TSMC تولید شده است؛ یک پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 نیز درون آن تعبیه شده است. با وجود اینکه تراشه یادشده پرچمدار نیست، اما عملکرد آن کاملاً قابل‌توجه است. هنوز اطلاعات کامل و دقیقی در مورد دوربین گوشی وان‌پلاس Nord 3 ارائه نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که این محصول به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی Omnivison یا حسگر ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 مجهز شود. احتمالاً یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی نیز آن را همراهی خواهد کرد.

مشخصات باتری به کار رفته در گوشی وان‌پلاس Nord 3 نیز هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً انرژی مورد نیاز آن با استفاده از باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13 در بازارهای جهانی و ColorOS 13 در چین عرضه شود.

کد خبر 637845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.