لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ال‌جی لپ‌تاپ‌های جدید خود را اول فوریه وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال‌جی جدیدترین لپ‌تاپ‌های Gram 17 خود را که "LG Gram Pro" نام دارند اول فوریه وارد بازار خواهد کرد؛ این محصولات اوایل سال جاری در نمایشگاه 2023 CES به نمایش گذاشته شد. به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قصد دارد دو مدل از لپ‌تاپ LG Gram Pro را وارد بازار کند؛ نسخه ارزان‌تر از پردازنده گرافیکی 3050 NVIDIA RTX با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD بهره می‌برد. نسخه دوم نیز از پردازنده گرافیکی مشابه بهره می‌برد، اما دارای ۳۲ گیگابایت حافظه رم و دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD است. هر دو محصول یادشده به تراشه Intel Core i7-1360P مجهز خواهند شد.

دیگر مدل‌های لپ‌تاپ Gram ال‌جی در اندازه‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اینچی قرار است اواخر سال جاری عرضه شوند؛ این مدل‌های جدید 17Z90R، 16Z90R، 15Z90R و 14Z90R نام دارند و با هدف بهبود عملکرد و قابلیت جابه‌جایی آسان ارائه می‌‎شوند. شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصولات به آخرین پلتفرم اینتل Evo، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050، پردازنده‌های نسل سیزدهم Intel Core، رم LPDDR5 و حافظه SSD نسل چهارم NVMe مجهز خواهند شد. با وجود وزن سبک این محصولات، لپ‌تاپ‌های Gram دارای باتری بزرگی هستند که می‌تواند با یک بار شارژ بیش از ۲۰ ساعت پخش ویدئو را ارائه دهد.

شایان ذکر است که لپ‌تاپ Gram 17 از مدل‌های ۱۶ اینچی که اوایل سال جاری در نمایشگاه CES معرفی شد، متفاوت است. لپ‌تاپ Gram 17 به دلیل عملکرد قابل‌قبولی که دارد بهترین انتخاب در سال ۲۰۲۳ خواهد بود و مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد. مدل پایه این محصول با قیمت ۱۹۹۹ دلار وارد بازار می‎‌شود در حالی که قیمت مدل بالاتر ۲۲۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 637828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.