برخی مسئولان پاسخگوی مطالبات شوراها نیستند

رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول ضمن انتقاد از پاسخگو نبودن برخی مسئولان در خصوص مطالبات شوراها گفت: حمایت نکردن مسئولان شهرستان از شوراها مشکلاتی ایجاد کرده است.

به گزارش ایمنا، عبدالعلی کریمی در نشستی که با حضور مسئولان محلی به منظور بررسی مشکلات شوراهای شهرستان در دفتر نماینده دزفول برگزار شد، خواستار توجه ویژه برای رفع مشکلات شوراهای شهرستان شد و اظهار کرد: بی‌توجهی به روستاها مشکلات امروز را در شهرهای اقماری دزفول به‌وجود آورده است.

وی با بیان اینکه تلاش شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پویایی و زنده نگه‌داشتن شهرها و روستاها است و مسئولان نیز باید به این امر واقف باشند، ادامه داد: حمایت نکردن مسئولان شهرستان از شوراها مشکلاتی ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مسئولان و اجرای اقدامات لازم در حمایت از شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شاهد تحول جدی و اساسی در حوزه شهری و روستایی در آینده باشیم.

وی خواستار ارتباط متقابل مسئولان با شوراها شد و اظهار کرد: بدون همکاری و تعامل مردم، توسعه‌ای رخ نمی‌دهد که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، نمایندگان شوراهای شهرستان دزفول مشکلات و درخواست‌های حوزه خود را در جلسه دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس با حضور رئیس بیمه تأمین اجتماعی، مدیر آموزش‌وپرورش، رئیس علوم پزشکی و رئیس بیمه روستایی و عشایری مطرح کردند.

منبع: ایرنا

کد خبر 637823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.