گلایه شهروندان شهرکرد از گرفتار شدن در برف+ پاسخ مسئولان

برخی از شهروندان شهرکردی می‌گویند از بارش نزولات آسمانی خوشحال هستند اما اقدامات مدیریت شهری برای برف‌روبی کافی نیست و از بارشگذشته همچنان برف در کوچه و خیابان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرکرد که به بام ایران در بین شهرهای مرکز استان معروف است، نزولات آسمانی زیادی را دریافت می‌کند.

سال جاری نیز با توجه به اطلاعات حوزه هواشناسی، این نزولات که به صورت برف و باران در مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری می‌بارد، به نسبت گذشته افزایش محسوسی داشته است.

بارش برف در شهرکرد از روز گذشته دوشنبه _دهم بهمن‌ماه_ آغاز شد و تا ساعات پایانی شب ادامه داشت که در این مدت شهروندان همچون در زمان بارش‌های قبل با مشکل تردد در خیابان روبه‌رو بودند.

در این بین برخی از شهروندان شهرکردی می‌گویند از بارش نزولات آسمانی خوشحال هستند اما اقداماتمدیریت شهری برای برف‌روبی کافی نیست و از بارش گذشته همچنان برف در کوچه و خیابان وجود دارد؛ «انگار هر برف قرار است عملیات برف‌روبی، برف قبلی را انجام دهد، تا نگران رفت و آمد فرزندان خود و حتی خودمان در شهر نباشیم.» این‌ها صحبت‌های شهروندان این شهر است که از اقدامات مدیریت شهری گلایه‌مند هستند.

آن‌ها اشاره دارند که تردد به ویژه از محلات میرآباد و منظریه به دیگر نقاط شهر در زمان بارش برف و بعد از آن بسیار سخت است و اگر کسی بخواهد به محل کار خود برود، مشکلاتی همچون نبود تاکسی و اتوبوس و مشکلات تردد با خودروی شخصی پیش پای شهروندان است.

از طرفی عابران پیاده به ویژه زنان و سالمندان به دلیل وجود برف زیاد و لغزندگی معابر، از کنار خیابان و قسمتی که برف نیست عبور می‌کنند که با توجه به نزدیکی به خودروها و لغزنده بودن خیابان امکان وقوع حوادث زیادی به‌وجود می‌آید.

پاسخ مسئول

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی، عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد اظهار کرد: شهروندان هنگام بارش زودتر به منزل بیایند تا در برف گرفتار نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که هیچ ارگانی هنگام بارش اعلام تعطیلی نکرده بود تا افرادی که سر کار هستند زودتر به منزل بروند، افزود: شهروندان وسایل لازم را همراه خود یا در وسیله نقلیه به همراه داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهرکرد در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا، در خصوص آماری از تعداد تجهیزات و خودروهای برف‌روبی، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

کد خبر 637820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.