اقناع مشروط مجلس از توضیحات وزیر صمت درباره ایمن‌سازی تولیدات خودروسازان

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس به صورت مشروط از توضیحات وزیر صمت درباره اقدامات انجام گرفته در خصوص برخورد با خودروسازان به دلیل تصادف زنجیره‌ای و ایمن‌سازی تولیدات قانع شد.

به گزارش ایمنا، حسین گودرزی در نشست علنی امروز _سه‌شنبه، یازدهم بهمن‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در جریان سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اقدامات انجام گرفته در حوزه برخورد با خودروسازان به دلیل تصادف زنجیره‌ای در شهرستان بهبهان، با قید یک شرط برای وزیر مبنی بر افزایش کیفیت خودرو طی شش ماه و ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع و معادن از توضیحات وزیر قانع شد.

روح‌الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن که برای قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن پشت تریبون قرار گرفته بود، اظهار کرد: از زمان بررسی این سوال در کمیسیون صنایع و معادن تا بررسی آن در صحن علنی حدود یک سال می‌گذرد؛ اثر این سوال برای اصلاح امور پس از گذشت یک سال چیست؟ این روند باید اصلاح و سوالات به‌موقع به صحن علنی ارسال شود.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس به شرح زیر است:

«برابر گزارش رئیس پلیس راهور کشور در تصادف زنجیره‌ای ۵۹ خودرو در شهرستان بهبهان ایربگ هیچکدام از آنها باز نشده است، در این رابطه چه برخوردی با خودروسازان انجام گرفته است؟

نتیجه بررسی:

در اجرای ماده (۲۰۷) آئین‌نامه داخلی مجلس، سوال فوق در جلسه رسمی دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ کمیسیون با حضور نمایندگان محترم عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمروی سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.»

کد خبر 637813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.