احداث پارک ۵ هکتاری در مجاورت بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س)

شهردار نجف‌آباد گفت: شهرداری در حال برنامه‌ریزی برای احداث پارک بزرگی به وسعت پنج هکتار در کنار بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) است و عملیات احداث آن به‌زودی اجرایی خواهد شد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نشست صمیمی با معتمدان منطقه چهار شهرداری نجف‌آباد اظهار کرد: شاید به دلیل اینکه در کشور مدیریت جامع شهری نداریم، مسائلی مانند حضور نداشتن پلیس یا عابر بانک در این جلسات مطرح می‌شود که بسیاری از این موارد مربوط به فرمانداری است و قابل پیگیری خواهد بود.

وی با اشاره به زیباسازی اطراف مدارس نجف‌آباد و احیای آسفالت فرسوده فضای درون آنها افزود: در گذشته نیز این موضوع را مطرح کردیم که اگر آموزش و پرورش همکاری کند و بخشی از هزینه‌ها را متقبل شود، شهرداری حاضر است این اشکالات را رفع کند.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: احداث سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۰۰ نفر در یزدان‌شهر در دستور کار است و افتتاح مجموعه ورزشی امام رضا (ع) در پارک فیروزه ضمن رفع نیاز جامعه ورزش، کمک زیادی به رشد ورزش در منطقه چهار خواهد کرد.

امامی با اشاره به مطالبه زیرگذر کمربند جنوب و شمال یزدان‌شهر اضافه کرد: این مطالبه بحق و در حیطه اداره راه و شهرسازی است و باید از طریق این نهاد پیگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه سردی هوا و بارندگی‌های اخیر، اقدامات حوزه آسفالت معابر متوقف شده است و در اسفندماه دوباره پیگیر آن خواهیم بود.

شهردار نجف‌آباد درباره مطالبه پایه‌های تبلیغاتی در سطح شهر و اختصاص اتوبوس برای رفت و آمد همشهریان در روزهای پنجشنبه به آرامستان این شهر گفت: اقدامات کارشناسی در خصوص این پایه‌های تبلیغاتی در حال انجام است و به‌منظور اختصاص اتوبوس جهت تردد همشهریان به آرامستان پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

امامی با بیان اینکه توجه عادلانه‌ای نسبت به منابع و نیازهای شهر وجود دارد و به تمام شهر به‌صورت واحد می‌نگریم، گفت: شهرداری در حال برنامه‌ریزی برای احداث پارک بزرگی به وسعت پنج هکتار در کنار بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) است و عملیات احداث آن به‌زودی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 637808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.