جوابیه شرکت مخابرات استان اصفهان به دغدغه مردم کاشان+ تصویر و متن

شرکت مخابرات استان اصفهان در پی انتشار گزارش‌ها و انتقادات مردم کاشان درباره مشکلات مشترکین در ارتباط با مراکز پاسخگویی ۱۱۸ که مستقیم به اصفهان متصل می‌شد و مردم معطل می‌شدند جوابیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی انتشار گزارش‌ها و انتقادات مردم کاشان درباره مشکلات مشترکان در ارتباط با مراکز پاسخگویی ۱۱۸ متن جوابیه‌ای از سوی معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات استان اصفهان نسبت به دغدغه مردم کاشان منتشر می‌شود. یکی از مشکلات شهر کاشان که گلایه شهروندان را در پی داشته، عدم پاسخ‌گویی مناسب «۱۱۸» است.

علی هاشمی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نامه‌ای خطاب به مدیرکل مخابرات استان اصفهان نوشته بود که متن آن به شرح ذیل است:

"مدیرکل محترم مخابرات استان اصفهان با سلام و احترام پس از حمد خدا و درود و صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاک مطهر ایشان (ص) به دین وسیله به استحضار می‌رساند از زمانی که پاسخگویی ۱۱۸ به مراکز استان‌ها انتقال پیدا کرد شهروندان محترم کاشانی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه نموده که هرروز و هر ساعت اعتراض شدید خود را به مسئولان کلان این شهر از جمله امام‌جمعه محترم، فرماندار، شورای اسلامی شهر اعلام می‌دارند، مراتب اعتراض چندین مرتبه اعلام‌شده است لیکن وقتی گذاشته نشده است.

لذا مستدعی است دستور فرمائید نسبت به انتقال پاسخگوی ۱۱۸ به حوزه شهرستان کاشان اقدام عاجل صورت پذیرد. در جوابیه‌ای که از طرف معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات استان اصفهان نسبت به دغدغه مردم کاشان آمده است و در پی شکایت‌های متعدد مردم کاشان و اعلام نارضایتی گسترده شهروندان کاشان نسبت به جابه‌جایی مرکز پاسخگویی ۱۱۸ مخابرات و عدم پاسخگویی به‌موقع و صحیح اپراتورهای مستقر در اصفهان بود، شورای اسلامی شهر کاشان مراتب را به‌صورت شفاهی و کتبی به اطلاع مدیران اداره مخابرات در کاشان و اصفهان رسانده است که اداره کل مخابرات اصفهان با ارائه دلایلی همچون سیاست‌های کلی شرکت مخابرات ایران، درخواست فوق‌الذکر را غیرقابل‌اجابت دانست. "

بنا به این گزارش از سوی دیگر مکاتبات و پیگیری‌های مستمر شورای اسلامی شهر کاشان در خصوص انتقال مرکز پاسخگویی ۱۱۸ زمان زیادی را به خود اختصاص داده است. برای پیگیری این موضوع در نشست‌های مختلف که علاوه بر اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار ویژه به همراه معاونان، شهردار و مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات، مسئولان دستگاه‌های اجرایی نظیر معاون مخابرات استان، رئیس و معاون اداره مخابرات شهرستان حضور داشتند این مشکل از طرف مسئولان بررسی‌شده بود.

در این جلسات، ضمن تشریح الزامات اجرای فیبر نوری به‌عنوان زیربنای تحقق شهر هوشمند، اقدامات مدیریت شهری طی این دوره در این زمینه ارائه‌شده بود و یکی از کارهای که قابلیت پیگیری داشت، انتقال مرکز پاسخگویی ۱۱۸ از اصفهان به کاشان است. نشست‌های شورای اسلامی شهر با موضوع شهر هوشمند برگزار می‌شود و یکی از الزامات هوشمند سازی توجه به زیرساخت‌ها است و لازم به ذکر است که از ابتدای کار شهردار کاشان حسن بخشنده امنیه. سازمان فاوا تشکیل شد که در جهت ایجاد زیرساخت‌ها گام‌های برداشته شود و همچنین از شهرهای موفق که در ایجاد زیرساخت‌ها گام‌های برداشته‌اند الگوبرداری می‌شود.

جوابیه شرکت مخابرات استان اصفهان به دغدغه مردم کاشان+ تصویر و متن

کد خبر 637794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.