افتتاح ۸ پروژه عمرانی شهرداری رودسر در دهه فجر

شهردار رودسر گفت: همزمان با دهه فجر، هشت پروژه عمرانی و ماشین‌آلات شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال افتتاح و رونمایی می‌شود.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، هشت پروژه عمرانی شهرداری رودسر شامل اجرای آسفالت معابر، احداث پارک، لوله‌گذاری، کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، گابیون‌بندی، احداث مغازه، تقویت روشنایی معابر و بازسازی و تجهیز ورزشگاه فوتبال ساحلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال جاری، معابر شهری رودسر به مساحت ۲۵ هزار متر مربع آسفالت شده است، افزود: به منظور رفاه شهروندان، پارک محله‌ای به مساحت سه هزار متر مربع در گسکر محله شهر رودسر با حفظ درختان (توسکا) بومی منطقه و به حالت جنگلی احداث شده است.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: در طراحی پارک گسکر محله امکاناتی از جمله مبلمان شهری، چهار سرویس بهداشتی برای بانوان و آقایان، چراغ روشنایی، فضای بازی کودکان و ست‌های ورزشی پیش‌بینی شده است.

صفایی تصریح کرد: لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در خیابان ۷۲ تن به طول ۲۳۰ متر و احداث کانال روباز به طول یک هزار متر و عمق ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر در ضلع جنوبی خیابان انقلاب و گابیون‌بندی رودخانه صیدر محله، خیابان ۷۲ تن به طول ۱۰۰ متر اجرا شده است.

شهردار رودسر با بیان اینکه در قالب طرح شب‌های روشن و به منظور رفع مشکلات و تقویت روشنایی معابر، چراغ‌های «سی او بی» در سطح شهر نصب شده است، گفت: برای درآمد پایدار شهرداری و رفاه شهروندان، یک باب مغازه نانوایی محلی به مساحت ۵۵ متر مربع در منطقه رامدشت و شهرک بعثت احداث شده است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه یک‌هزار نفری فوتبال ساحلی شهرداری رودسر، طبق آیتم‌های مدنظر برگزارکنندگان مسابقات فوتبال ساحلی، استانداردسازی و تجهیز شده است، تاکید کرد: به منظور تجهیز ناوگان موتوری شهرداری (عمران و خدمات شهری)، دو دستگاه پرس مکانیزه زباله، یک دستگاه کمپرسی حمل نخاله، یک دستگاه کامیونت شش تنی و یک دستگاه لودر ZL خریداری شده است که در دهه فجر از ماشین‌آلات جدید رونمایی می‌شود.

صفایی گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و خریداری ماشین‌آلات جدید شهرداری رودسر در مجموع ۳۱۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت در مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 637776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.