برخی تخلفات مانع برگزاری مجمع شد/ جوانگرایی در دستور کار رئیس جدید باشد

سرپرست هیئت تیراندازی گفت: امیدوارم که ریاست آینده هیئت استان اصفهان جوانگرایی را ادامه دهد و در این دوران طلایی حداکثر استفاده برای فراهم کردن زیر ساخت‌ها را ببرد؛ در واقع کسانی که کاندید می‌شوند برای این موارد برنامه ریزی داشته باشند همچنین علاوه بر این موارد به مسائل فرهنگی نیز توجه کنند.

علی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های هیئت تیراندازی و برگزاری مجمع انتخاباتی اظهار کرد: چهار سال به عنوان دبیر هیئت تیراندازی فعالیت داشتم و در حال حاضر به عنوان سرپرست در این هیئت حضور دارم؛ ریاست سابق هیئت تیراندازی نیز هم اکنون به عنوان رئیس فدراسیون این رشته ورزشی مشغول به کار هستند و یکی از دوران‌های طلایی برای تیراندازی کشور همین دوره است. خوشبختانه در این دوران مسئولان استان و شهرستان‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و سردار نیز در صدد مهیا کردن زیر ساخت‌های تیراندازی در تمامی نقاط کشور هستند البته تاکنون این اتفاق رقم نخورده و در حال حاضر زیر ساخت‌های ضعیفی را در اختیار داریم.

وی افزود: تیراندازی یکی از ورزش‌هایی است که پیامبر اکرم به آن توصیه فراوانی کرده‌اند و به همین دلیل با درایت ریاست فدراسیون تیراندازی برنامه‌های هر استان رصد می‌شود تا آن‌ها بدون تخلف وارد گردونه انتخابات و ریاست هیئت‌ها شوند و اصفهان نیز در زمانی که به عنوان سرپرست انتخاب شدم کاندیدها برای انتخابات ثبت نام کردند اما به دلیل اینکه چند نفر از آن‌ها تخلفاتی داشتند و به فدراسیون گزارش داده شده بود با برگزاری مجمع مخالفت شد و با آمدن «آقای محمدی» پس از پیگیری این موضوع قرار است بعد از ثبت نام مجدد، مجمع برگزار شود. در این وضعیت با خواست خودم کناره گیری می‌کنم و در انتخابات شرکت نخواهم کرد.

تخلفات مانع برگزاری مجمع شد/ جوانگرایی در دستور کار رئیس جدید باشد

استان اصفهان توانایی بیمه کردن تیم‌ملی را دارد

سرپرست هیئت تیراندازی در تشریح برنامه‌های هیئت تصریح کرد: امسال ما یک چشم انداز داشتیم و با هدف حضور بیشترین نفرات در اردوهای تیم ملی تلاش خود را به کار گرفتیم و این اتفاق رخ داد زیرا در تیم تپانچه در رده جوانان و بزرگسالان بیشترین نفرات را در اردوی تیم کشورمان خواهیم داشت و این موضوع مایه مباهات مربیان و استان اصفهان است. همچنین در مسابقاتی که برای دختران زیر ۲۰ سال توسط برنامه ریزی های فدراسیون با عنوان استعدادهای برتر برگزار شد استان اصفهان در رشته تپانچه و تفنگ نایب قهرمانی را کسب کرد که این مهم حاصل ثبات است و در واقع بازیکنان ما ثابت کردند چشم انداز آینده این رشته ورزشی در سطح جوانان و نوجوانان در صورت قوی شدن زیر ساخت‌ها می‌تواند توسط استان اصفهان بیمه شود.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که در غالب برون مرزی داریم به واسطه فدراسیون و اردوهای تیم ملی است. برای هانگژو سرمربی یکی از رشته‌های تیراندازی از استان اصفهان خواهد بود و بدون تردید بازیکنان این استان در هانگژو حضور دارند و اصفهان با هدف کسب مقام در المپیک فعالیت خود را دنبال می‌کند. در هرحال متأسفانه ما در چهار سال اخیر مسابقات قهرمانی استان را نداشته‌ایم و یکی از محوریت‌های ما تا پایان سال این است که این مسابقه را با جوایز نفیس برگزار کنیم و امیدواریم تمام شهرستان‌ها برای حضور در این رقابت اقدام کنند زیرا چشم انداز و بودجه آن در نظر گرفته شده است. همچنین یکی دیگر از تورنمنت‌هایی که در برنامه ورزشی ما قرار داشته مسابقات چهار جانبه است که در گلپایگان، شهرضا و نجف‌آباد برگزار شده تا شهرستان‌هایی که امکانات ندارند هم مشارکت فعال در این رشته داشته باشند و پس از دهه فجر نیز به مناسبت این ایام بار دیگر این مسابقه در فریدن پیگیری خواهد شد و دیدار پایانی نیز در سالن شهید زرین اصفهان برگزار خواهد شد.

تخلفات مانع برگزاری مجمع شد/ جوانگرایی در دستور کار رئیس جدید باشد

مسائل فرهنگی باید در برنامه‌های هیئت‌های ورزشی قرار بگیرد

زارعی با اشاره به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده مجمع انتخاباتی برگزار و رئیس این مجمع نیز انتخاب شده باشد تا سکان هدایت را به آن‌ها بسپاریم و این قطار به حرکت درآمده در استان اصفهان به مسیر درخشان خود ادامه دهد. همچنین ما امسال بیشترین فعالیت فرهنگی را داشته‌ایم و برنامه‌های متفاوتی برای جذب ورزشکار ارائه دادیم، بیشتر کارهای فرهنگی ما توسط رسانه منتشر شد و بخشی از آن نیز مسکوت باقی ماند.

وی در پایان صحبت‌های خود ادامه داد: مدتی پیش دیدار با خانواده شهدا در دستور کار بود و امیدوارم که ریاست آینده هیئت استان اصفهان جوانگرایی را ادامه دهد و در این دوران طلایی حداکثر استفاده برای فراهم کردن زیر ساخت‌ها را ببرد. در واقع کسانی که کاندید می‌شوند برای این موارد برنامه ریزی داشته باشند. همچنین علاوه بر این موارد به مسائل فرهنگی نیز توجه کنند. ما پیش از کرونا برای ورزشکاران برنامه‌ای در گلستان شهدا و به صرف افطار داشتیم و در همان مجلس یک ورزشکار نوجوان اذعان کرد برای اولین بار است که این مکان دلنشین را می‌بیند و به همین دلیل امیدوارم کارهای فرهنگی ورزشی فراموش نشود.

کد خبر 637774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.