الثمامه دوحه، میزبان مصاف حساس فولاد ایران و الفیصلی عربستان

ورزشگاه الثمامه قطر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌عنوان میزبان دیدار دو تیم فولاد ایران و الفیصلی عربستان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ که ماه‌هاست به‌حالت تعلیق درآمده قرار است با انجام بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی از سر گرفته شود و به‌دنبال آن، تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها به‌شمار می‌رود، باید روز یکم اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۸:۳۰ برابر تیم فوتبال الفیصلی عربستان قرار گیرد.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تقابل دو تیم فوتبال فولاد ایران و الفیصلی عربستان در این تاریخ و در ورزشگاه ۴۴ هزار و ۴۰۰ نفری الثمامه قطر برگزار خواهد شد؛ استادیومی که برای بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ ساخته شد و یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های حال‌حاضر قاره کهن به‌شمار می‌آید که میزبان بازی‌های مهمی بوده و در آینده این ماجرا تداوم خواهد داشت.

دیداری که به‌صورت تک‌بازی انجام می‌شود و در صورت برتری نماینده کشورمان، فولادی‌ها دوم اسفندماه پس از انجام سایر بازی‌های این مرحله در منطقه غرب، حریف خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌شناسند و همچنین طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، روز چهارم اسفندماه برابر رقیب خود قرار می‌گیرند.

کد خبر 637759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.