کریمی ارزشمندترین بازیکن و شیربیگی خانم گل شد

فرشته کریمی و سارا شیربیگی، ستاره‌های تیم ملی فوتسال زنان ایران، به‌ترتیب عنوان ارزشمندترین بازیکن و خانم گل مسابقات کافا ۲۰۲۳ را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال زنان ایران امروز _ دوشنبه دهم بهمن‌ _ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در بازی پایانی دومین دوره تورنمنت کافا در سال ۲۰۲۳ با کسب پیروزی پنج بر چهار مقابل ازبکستان، میزبان بازی‌ها، قهرمان تورنمنت فوتسال زنان کافا شد. همچنین گل‌های شاگردان فروزان سلیمانی در این دیدار را سارا شیربیگی و مهسا کمالی (هر کدام دو بار) و فرشته کریمی به‌ثمر رساندند.

مراسم اختتامیه تورنمنت فوتسال بانوان کافا که از روز جمعه هفتم بهمن‌ماه آغاز شده بود و امروز به پایان رسید، از ساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار شد و طبق اعلام مسئولان برگزارکننده این تورنمنت، بهترین‌های این مسابقات نیز مشخص شدند.

بدین ترتیب سارا شیربیگی، بازیکن باتجربه تیم ملی کشورمان، با زدن هشت گل (شش گل در مصاف با تاجیکستان و دو گل در تقابل با ازبکستان) عنوان خانم گل و فرشته کریمی، دیگر ستاره ایران، عنوان بهترین بازیکن (ارزشمندترین بازیکن) تورنمنت را به‌دست آورد. همچنین تاجیکستان جایزه بازی جوانمردانه و قرقیزستان جایزه خاص مسابقات را به خود اختصاص داد.

گفتنی است تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان پس از انجام سه بازی به ترتیب عنوان اول تا چهارم این تورنمنت را کسب کردند. سال گذشته نیز این ایران بود که در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان با شکست تیم‌های ازبکستان، قرقیزستان و میزبان بازی‌ها، به قهرمانی دست یافت.

کد خبر 637733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.